Gå til innhold

Én X360, to gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har 2 gutter på 4 og 6, men bare én X360. Har søkt høyt og lavt, men ikke funnet noen spill som tilbyr split screen. Noen som har kommet over noen bilspill eller annet som passer barn i denne alderen, der begge kan spille samtidig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sport-spill som Fifa kam man spille flere samtidig. Og noen av Lego-spillene har coop, som LEGO Star Wars II: The Original Trilogy. I tillegg har man selvsagt Guitar Hero og Rockband, men det er kanskje noen år til det er aktuelt :-)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er så få spill nå til dags som har split-screen :(

Er mye mer kos med splitscreen enn ræva online spilling. :(

Skrevet

Fifa 09/10 er muligens vanskelig men du kunne jo prøvd fifa street det er mye mindre komplisert å du kan spille to og du kan enkelt skyte på mål uten å måtte sikte! Min anbefalig.

Fås BILLIG brukt på GAME og Gamestop!

Skrevet

Hva er greien med å anbefale blodige spill som Left 4 Dead og Castle Crashers til 4-åringer egentlig? :roll:

On-topic: Alle "LEGO"-spillene tilbyr split-screen og er underholdende uansett alder, som andre har sagt her inne.

Skrevet
Hva er greien med å anbefale blodige spill som Left 4 Dead og Castle Crashers til 4-åringer egentlig? :roll:

On-topic: Alle "LEGO"-spillene tilbyr split-screen og er underholdende uansett alder, som andre har sagt her inne.

Enig med du, Left 4 Dead er vel ikke akkurat 3+, mer 30+ spør du meg? Men takker for tips ang. Lego serien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...