Gå til innhold

OL2010:Vinter-OL 2010 - Generell diskusjon (Aftermath)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal innrømme at jeg aldri har sett Northug konkurrere før. Jeg har bare lest om ham, at han er best osv. Jeg gikk inn i dette OL i den tro at vi hadde en overlegen deltaker i skiløypa. Har jeg blitt fullstendig rundtlurt av norske medier og fans? Gutten med trønderdialekt har jo ikke vært i nærheten av medalje i noe som helst, selv med bronse i sprint. Hvordan i all verden kan man bli så oppskrytt?

Han er åpenbart ikke i form. En Northug i form hadde nok tatt konkurrentene lett der. Kan jo også hende at han ikke tåler presset, for alle forventet at han skulle reise hjem med fem gull. Når han er i form, er han i en klasse for seg. Men man kan ikke forvente at han skal ta fem gull, så norsk media har dessverre skrytt han opp i skyene før mesterskapet.

Lenke til kommentar

sier som jeg sa i langrenn tråden:

 

Her sitter vi å sier Petter er ikke i form, mens trenere og de andre rundt han sier at han er i knall form... :hmm: Er vel bare å si at han takler ikke presse, neste OL går det nok bedre da har han lært litt av dette OL, blitt ett år eldre og mere voksen i hodet.

 

Da får vi kanskje et intervju t.o.m

 

Så vil jeg bare quote BJØRN DÆHLIE en gang til som treffer spikeren på hodet

Advarer mot nikkedukker

Men langrennskongen ser også andre faresignaler rundt Petter Northug. - Han er stor i kjeften, og da må han også tåle motgangen og si hei til pressefolkene selv om han blir nummer 30. Faren er at han får puter under armene. Han får de beste sponsoravtalene, og bare nikkedukker rundt seg som hele tiden sier han er den beste. For den dagen han tror at det kommer av seg selv, da er han ferdig, advarer Dæhlie.

 

edit: legger til denne artikkel Tausheten går utover ryktet hans

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...