Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ofte stilte spørsmål om penis og penisstørrelse


CypheroN

Anbefalte innlegg

Altså, størrelsen har selvfølgelig noe å si...

 

Jeg mener, gitt at to tilsynelatende like menn, med like god teknikk i senga, hvor den ene er litt under snittet og den andre er litt over snittet, så er det jo klart at i de fleste tilfeller vil en kvinne synes han med penis litt over snittet er best i senga.

 

Variabler som veldig liten/trang vagina og andre utfordringer er selvfølgelig ikke tatt med i betraktningen, da dette er sjeldenheter.

 

Greit at teknikk og kunnskap er viktigere enn størrelse, men det betyr ikke det samme som at størrelse ikke har noe å si.

Endret av negnirty
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Gjør som andre som har ditt problem: Kjøp en stor, rød cabriolet.

 

edit: nei, det finnes ikke noen quickfix. Hverken kremer eller pumper gir særlig resultat. Du kan ta en operasjon, men de er dyre og du risikerer å miste potensen av det.

 

Det er nok mulig å øke både lengde og omkrets ved langvarig strekking, men det tar lang tid og er en umfampete ting å gå med til daglig ...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Linjal?

Skal du brette linjalen rundt da eller? :p

 

Håper virkelig han har løst problemet nå etter 3 år. Har man ikke målebånd, så bruk en vanlig tråd og mål lengden du måtte bruke rundt penis med linjal/tommestokk.

Hehe, håper jeg og :p Kom bare over det og måtte kommentere det :)
Lenke til kommentar

Jeg er 16 år og har 16cm (under ereksjon).

Normalt størrelse?

 

Er jo normal for så vidt, men var ganske lite, egentlig. Du kommer nok til å få problemer med å sjekke damer, stor fare for at de vil latterliggjøre deg pga. relativt beskjeden størrelse på penis. Er mange som krever minst 18 cm.

Lenke til kommentar

Jeg er 16 år og har 16cm (under ereksjon).

Normalt størrelse?

 

Er jo normal for så vidt, men var ganske lite, egentlig. Du kommer nok til å få problemer med å sjekke damer, stor fare for at de vil latterliggjøre deg pga. relativt beskjeden størrelse på penis. Er mange som krever minst 18 cm.

 

Helt normalt. Det vil faktisk være rundt gjennomsnittet i Norge, som da er mellom (ca) 14cm og 16cm.

Lenke til kommentar

Jeg er 16 år og har 16cm (under ereksjon).

Normalt størrelse?

 

Er jo normal for så vidt, men var ganske lite, egentlig. Du kommer nok til å få problemer med å sjekke damer, stor fare for at de vil latterliggjøre deg pga. relativt beskjeden størrelse på penis. Er mange som krever minst 18 cm.

 

Wtf? Er normal person latterliggjør da ikke en normal størrelse som 16 cm.. Og 16 cm er ikke lite.

Lenke til kommentar

Jeg er 16 år og har 16cm (under ereksjon).

Normalt størrelse?

 

Er jo normal for så vidt, men var ganske lite, egentlig. Du kommer nok til å få problemer med å sjekke damer, stor fare for at de vil latterliggjøre deg pga. relativt beskjeden størrelse på penis. Er mange som krever minst 18 cm.

 

 

Wtf? Er normal person latterliggjør da ikke en normal størrelse som 16 cm.. Og 16 cm er ikke lite.

 

Agreed!

Endret av Lafro
Lenke til kommentar

@ Leifern, haha what ? Siden når må man oppgi penis størrelse før sex ? Noe nytt ungdommen har begynt med ? Har du fått ei dame til sengs, så tror jeg hu skal være ganske spes for og ikke ville ha sex med deg bare pga penisstørrelse. Dessuten, uten måleverktøy har damer rimelig dårlig øyesyn!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er 16 år og har 16cm (under ereksjon).

Normalt størrelse?

 

Er jo normal for så vidt, men var ganske lite, egentlig. Du kommer nok til å få problemer med å sjekke damer, stor fare for at de vil latterliggjøre deg pga. relativt beskjeden størrelse på penis. Er mange som krever minst 18 cm.

 

Vel den smalt fra en som tydligvis har en 12cm å stile opp med.. men seriøst.. 16 cm er så normalt som det er mulig å bli og du vil absolutt ikke ha noe som helst problem mht lengden.. den fysiske begrensningen går ved ca 8 cm. og snittet i den vestlige verden er ca 15 cm. i Asia er snittet 13 cm.

 

Hvis ei dame/jente ler av det du har i buksa så er ho ikke værdt bryet.. enkelt og greit..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Jeg hadde ikke tenkt, men jeg MÅ bare si noe her. Til dere som føler at dere har for liten penis, og er i et seriøst forhold med en jente dere er glad; vi jenter har en fordel ved det at vi kan trene oss trangere. Jeg hadde en kjæreste som var 11cm, og ved at jeg trente musklene der nede, ble sexen veldig tilfredstillende.

Vi er desverre vel så primitive som dere når det gjelder sex og tiltrekning, og derfor er det første mange av oss ser etter, en stor penis. Men når man har vært sammen med med menn under gjennomsnittet som gjør jobben sin, og store menn som har vært så naive at de har latt størrelsen gjøre jobben gjennom alle one-nights,så er man ikke i tvil om hva man velger. Alt handler om at dere er i stand til å gjøre oss våte, at dere deretter passer på at begge parter kommer, og at dere lytter. Nå har jeg en samboer som er 19cm, og noen ganger er det ubehagelig for oss begge.

 

Edit: Sårhet og lav selvtillit pga penisstørrelse er den værste turn-off du kan forestille deg.

Endret av gorefield
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, størrelsen har selvfølgelig noe å si...

 

Jeg mener, gitt at to tilsynelatende like menn, med like god teknikk i senga, hvor den ene er litt under snittet og den andre er litt over snittet, så er det jo klart at i de fleste tilfeller vil en kvinne synes han med penis litt over snittet er best i senga.

 

Variabler som veldig liten/trang vagina og andre utfordringer er selvfølgelig ikke tatt med i betraktningen, da dette er sjeldenheter.

 

Greit at teknikk og kunnskap er viktigere enn størrelse, men det betyr ikke det samme som at størrelse ikke har noe å si.

 

Helt feil. Når du penetrerer en jente så er det "følelsen, penetreringen, friksjonen" som gir økt seksuell følelse/tilfredstillelse. En mann med 20cm penis kan oftere ha en tynnere penis enn en med 16cm. Tykkelsen har ofte mere å si. Det er ikke sjeldenheter at det er individuelle forskjeller på kvinner som det er med menn. Mange kvinner, til dels kortvokste vil kanskje føle at 20cm vil "bunne" dem på en måte(penisform osv) og at det er vondt, mens en på 16cm vil være akkurat passe. At en kvinne har vondt under samleie kan vel umulig nytes. Selvfølgelig kan man unngå en dyp penetrering, men da er jo poenget med at en "litt over snittet" penis er bedre; borte!

En annen ting er at kvinner liker MYE kos og romantikk. De elsker mye kroppskontakt og de må varmes opp mye lengre enn en mann. Faktisk kan en kvinne oppnå orgasme ved at hun blir kjærtegnet, befølt hvis du utsetter henners erogene områder for stimuli. Hvis du kjenner henne veldig godt så kan du jo komme inn i henne like før det går for henne, å da har det ikke noe å si om du har 16 eller 20cm. Sex er så UTROLIG mye mere enn cm på penis! Din kjæreste som er veldig glad i deg vil mye mere nyte sex med deg og en penis på 16cm, enn en 1 night stand der gutten/mannen har 20cm og nærmest er ukjent. Man slapper bedre av med noen man er glad i, og det betyr faktisk veldig mye! En annen tendens man ser er at menn med "lengre" peniser oftere får problemer med potensen tidligere. Og for andre som skulle lese dette. Selv om en mann har stor kul på buksa betyr ikke at han har et kjempe penis. De med små kuler på buksa kan like godt ha en penis som vokser seg lengre/større! OG nei! - la det være klart. Svarte mennesker har ikke større peniser enn hvite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...