Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ofte stilte spørsmål om penis og penisstørrelse


CypheroN

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Oh my god

Forstår ikke dette helt med trang forhud for å være ærlig.

 

Jeg klarer å ronke, så har ikke noe å klage over. Vet ikke hvor langt forhuden skal bakover. (Som er normalt.)

 

Når jeg måler fra mageskinnet til tuppen (Legger den ikke over hodet slik at den går i vinkel), er den vel 15cm?

 

Mener at målebåndet er rett beint.

 

15 cm (Ca.) Kanskje 16. vet ikke helt, lol.

 

Sånn helt serriøst.. Ville jenter sett på dette som "litt lite" eller OK?

 

Er jo 15 år, så kan fortsatt vokse en del.. (Men har ikke tro på at den kommer til å bli så veldig lang. Har det bare på følelsen :S Er ikke en person som vokser så veldig mye.. Men det trenger jo selvfølgelig ikke ha noe med verktøyet å gjøre fordetom.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Du er godt utviklet for å være såpass ung..

 

Det mange ikke tenker på er at det er litt begrensning på hvor "dyp" jenta er. Har du en "snopp" på 17-19 og over må du være forsiktig, for støter du den for dypt og treffer litt "godt" så er dette utrolig smertefult for jenta.

 

For jenta er det ofte best med en pikk med større omkrets en, en som er kjempelang. Hvis du ser på den kvinnlige anatomi har hun flest nerveender i sjedeåpningen og rett innafor mot g-pungtet, altså en 5-7 cm inn. Etter dette har ho ikke på langtnær så mye nytelsesnerveender så der er det heller godt for henne å bli fylt opp av en omfangsrik pikk, som både stimulerer sjedeveggene hennes,gpungtet med pikkhodet og klitta med pikkrota evt skambeinet til mannen.

 

Som nevnt tidligere her er standarden på en erigrert pikk på 12-15 cm, og menneskene er nå engang bygget slik at genitialene skal passe i hverandre. Så har du ikke en kjempe"pølse" ikke bry deg noe om det. Hun vil ha det mye bedre med en elsker/partner som vet hva han driver med og kan tilfredstille henne, en , en fyr som har en kjempehestkuk som han bare drar ut og inn uten noe mulighet for variasjon eller annen stimulering.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sa han, og oppførte seg som en idiot selv.

 

Uansett, jeg har et spørsmål: hvor lang ''burde'' strengen være? Min er veldig kort, får ikke dratt ned forhuden lenger en rett under penishodet. En annen ting er, hvor følsomt pleier det å være, altså penishodet? Jeg har treng forhud, og de thar blitt litt bedre nå, med litt jobbing. Men når jeg tar litt på det, elle rbare kommer borti noe veldig forsiktig føles det nesten litt vondt.

Lenke til kommentar

Min er ca 18 cm erigert, jeg er 16 år. Hvordan er dette i forhold hva som er vanlig for noen på min alder?

 

Når du er 16 år er det umulig å si hva som er vanlig. Det er ikke gjort undersøkelser (som jeg vet) på 16-åringer, men kun for voksne og ferdigutviklede menn. Det er rett og slett ikke vits for gutta på 16 er så forskjellige i utvikling.

 

Men du har 18 cm i erigert og det er veldig bra. Du lærer fort at det største er ikke det beste, men hvordan man bruker den. Med andre ord behøver du ikke ta kveldsbønner om å få 25 cm, det vil/kan bare bli problematisk fremover :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Har et lite spørsmål..

 

Jeg har aldri runket med forhuden bak penishode, dvs har alltid hatt hånden på forhuden og aldri tatt grep direkte på penis. I slapp stilling får jeg forhuden bak penishodet uten problemer, og klarer det også med litt tøying i stiv tilstand.

Har hovedsakelig det siste halve året vært nøye på dette med rengjøring av penis, og vasker meg daglig med rennende vann i dusjen i kroken bak penishodet, og ettersom jeg har hatt skrittsopp har jeg også smørt salve på selve penis med forhudne tilbake. Er dog redd for at det skal gjøre veldig vondt med hånden direkte på penis, og er det veldig unormalt å runke med forhuden foran penishodet? Har brukt fleslight og da gikk det fint med forhuden tilbake, er bare så redd for store smerter ved å runke med forhuden tilbake..

 

 

 

Postet av anonym: a439d2e15cc5a8ed3d31a4423275c38c

 

Postet av anonym: a439d2e15cc5a8ed3d31a4423275c38c

Lenke til kommentar

Er det noen andre som også har "minipikk" når den ikke er hard? Jeg tar aldri av meg badebuksa i svømmehallen, men har ingen problemer med å vise den til en dame, for da er den ~17-18 cm.

 

Utrolig kjipt egentlig :/

 

Postet av anonym: 263221ed540f7f5ef88642bd1bb29684

 

Noen er shower, noen er grower :) Har det sånn selv og.

Lenke til kommentar

Er det noen andre som også har "minipikk" når den ikke er hard? Jeg tar aldri av meg badebuksa i svømmehallen, men har ingen problemer med å vise den til en dame, for da er den ~17-18 cm.

 

Utrolig kjipt egentlig :/

 

Postet av anonym: 263221ed540f7f5ef88642bd1bb29684

 

Noen er shower, noen er grower :) Har det sånn selv og.

haha!

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

En penis kan tøyes og bøyes og bli større. Men de her krever "hard trening", det jeg mener med det er at du trener den nesten like ofte som andre går på helsestudio 40+ min annenhver dag.

 

Her er en lenke til et penisstørrelseforum :)

PeGym

 

Dette er et slit, men om man føler at penisstørrelse er så viktig på psyken og ingenting annet er utveien så kjør på :new_woot:

Endret av maramd08
Lenke til kommentar

Har du problemer med kjønnsorganet ditt og området rundt, er du normal.

Er du derimot ''perfekt'', er du svært unormal.

 

Tenk litt på at kvinner flest kan få orgasme ved å bruke en 5-6 cm dildo til solo-bruk. De fleste menn kan nok gi damer orgasme selv i slapp tilstand. Det som gjelder er forspill, bruk under akten og andre elementer som ikke har noe å gjøre med penisen din å gjøre i det hele tatt(f.eks looks, personlighet, kjemi osv).

Lenke til kommentar

Min er 10cm erigert, og er veldig fornøgd eg da! ^^^^^^^ xDXDXDXD :thumbup: :thumbup: :D :D :D :D :D:love: :!: :!:

Hva faen er problemet ditt? :)

 

Postet av anonym: a1dce306e3902633ed7df5ab9461e3f1

Er lei av useriøse meiningslause innlegg om kor lang pikken til folk er. Det er ein tråd som ein kan spørja om saker og ting, ikkje meiningslause innlegg som: "Kuken min er 2 meter lang og 1 meter i omkrings". Innlegget mitt du siterer var for å poengtere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...