Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ofte stilte spørsmål om penis og penisstørrelse


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Jonas_*

Poster det her for jeg ble plutselig litt nysgjerrig :p

 

Tok denne guiden:

 

http://www.cupido.no/archive.cfm?id=12562

 

Og endte opp med 3 cm lengre penis, noe må være galt tenker jeg :p

 

Skal man virkelig presse målebåndet inn til beinet? Og hvor er det jeg leser av resultatet? Der hvor urinrøret slutter på toppen?

 

hadde 17.5 før, nå fikk jeg plutselig 20.5-21 (litt avhengig av hvor hardt jeg presser mot benet)

 

Noen som har en litt bedre guide eller?

Lenke til kommentar

I erigert tilstand måles penis når du står og den står – i 90 graders vinkel i forhold til gulvet. Målebåndet plasseres på oversiden, rett over penisroten med målebåndet presset inntil benet. Så måler du hvor langt det er til tuppen av penis.

men en ting en må huske på, ikke vær i et kaldt rom. Da kommer man fram til et deprimerende resultat :p

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

Den blir ikke akkurat lengre selv om man måler den på en annen måte. Og når det gjelder undersøkelser hvor folk prøver å finne gjennomsnittslengder, så oppgis det at man har målt på oversiden, ergo blir ikke målemetoden i linken din riktig til sammenligning.

 

Eller dvs, om man hadde brukt den målemetoden du refererer til i disse undersøkelsene, så ville også gjennomsnittslengden økt, altså ville man vært "like langt", sammenlignet med det totale snittet.

Endret av Leiferen
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jonas_*

Har lett en del etter andre guides. Noen sier man skal måle over, andre på siden, noen sier man skal presse hardt inn, andre sier man skal presse veldig forsiktig. Er forresten ikke 17.5 cm lenger. Har tydeligvis vokst, er en stund siden jeg målte sist. Var vel 16 år da, og nå er jeg 19. Men uansett hvordan jeg måler nå (fra toppen uten å presse inn, og fra siden med å presse inn) så er jeg et sted mellom 19-22 cm. Tar likegodt gjennomsnittet og sier meg fornøyd med det =)

Lenke til kommentar
penisen min har vokst gradvis de siste 2 åra og den vokser enda slik er den i dag

 

alder: 17 år

Lengde: 15 cm erregert

Omkrets: 13 cm

 

noen som kan si meg hvor lang og tykk jeg kan vente meg at den skal bli`? og om størrelsen er gjennomsnittelig

Den er ferdig å vokse når den slutter å vokse. Den kommer sikkert til å vokse i rundt 5-6 år til, men det er helt umulig å si om den da øker med 1 eller 5 cm. Størrelsen er helt gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar
hmm:O er det noen spesifik måte å måle på? tror i alle fall jeg er 18 cm i en alder av 15 år:O

 

Tror det er forklart med linker(som inneholder bilder og forklaring) tidligere i tråden, men:

På oversiden, fra roten av penis og ut til tuppen. Det mest nøyaktige er å bruke målebånd da dette kompenserer for krumming. Penisen skal være fult erigert og du skal ha den vanrett ut når du måler :)

 

Edit: Quote

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
I erigert tilstand måles penis når du står og den står – i 90 graders vinkel i forhold til gulvet. Målebåndet plasseres på oversiden, rett over penisroten med målebåndet presset inntil benet. Så måler du hvor langt det er til tuppen av penis.

men en ting en må huske på, ikke vær i et kaldt rom. Da kommer man fram til et deprimerende resultat :p

Hvorfor presse målebåndet til til beinet? Det som måtte være av penis inni kroppen har da null å si, verken visuellt eller reint fysisk. Er det bare for å kunne legge til noen ekstra cm?

Lenke til kommentar
  • Gaea avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...