Gå til innhold

Akambrukernes bilder - januar 2010


Anbefalte innlegg

Kom meg ut mens det var lyst i dag, (med varmepose i votten så gikk fotografering greit), det var et utrolig fint Frost-Tåke vær, her er en liten serie fra dagens fangst, farge er helt den opprinnelige - tåke-stål-grå-frost-blå :yes:

 

RandiA

 

Likte serien der ja Randi :) Eneste bildet jeg hadde vansker med å plassere er det skuret. (Ligger det ved den nye gangbrua oppe ved Høiset?)

 

Ja, på "hjørnet" mot Dragvoll..har fotografert det uthuset i flere "settinger"

RandiA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Funker jo bra det der, men jeg ville tatt en parodi av Marie Simonsen og plassert ham doggystyle på et skrivebord og en laptop i kjeften, gjerne i en høykontrast sorthvitt!

 

:)

 

Jeg synes vi burde fått slike parodi bilder av et par moderatorer, postet i denne tråden.

Kanskje vi burde startet en kampanje!

Lenke til kommentar

Unskyldningene var ikke ment som "Jeg tar så dårlige bilder, men det er utstyrets feil, så kom og ros meg".

 

På grunn av manglende lysmåler følte ikke jeg fikk lyset til helt som jeg ville. Speiellt på de to siste bildene, det var grunnen til at jeg nevnte det. Ser dog poenget ditt og skjønner jeg kunne spart meg.

Lenke til kommentar
Funker jo bra det der, men jeg ville tatt en parodi av Marie Simonsen og plassert ham doggystyle på et skrivebord og en laptop i kjeften, gjerne i en høykontrast sorthvitt!

 

:)

 

Jeg synes vi burde fått slike parodi bilder av et par moderatorer, postet i denne tråden.

Kanskje vi burde startet en kampanje!

Tjatjo. Bare å kjøre kampanje. :)

Lenke til kommentar
Funker jo bra det der, men jeg ville tatt en parodi av Marie Simonsen og plassert ham doggystyle på et skrivebord og en laptop i kjeften, gjerne i en høykontrast sorthvitt!

 

:)

 

Jeg synes vi burde fått slike parodi bilder av et par moderatorer, postet i denne tråden.

Kanskje vi burde startet en kampanje!

Tjatjo. Bare å kjøre kampanje. :)

 

 

Syntes det hørtes veldig bra ut :)

 

Akam - kampanje - moderator parodiering 2010 :hmm:

 

Har en hvis klang syns da jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...