Gå til innhold

WarCraft III:The Frozen Throne slippes 1. juli?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AoW abuse kommer ikke til å funke så godt i TFT, takk gud, de har ikke fortified armor lengre og "eat tree" er skikkelig slapp.

 

 

Vaskiz, kjenner du en som heter Håvard, nettopp flyttet til Elverum fra Hammerfest, han sa jeg måtte spille med deg i WCIII :p

 

Hehe, han har nevnt no slik til meg også. :p

Og ja, jeg kjenner han, siden jeg var veldig liten. Han er vel mere på ferie i Elverum for tida sånn jeg har forstått det :)

 

De har vel fått heavy armour eller no når de er uproota. Selv om jeg ikke har satt meg helt inn i de nye forandringene ennå.

Lenke til kommentar
4. juli kommer spillet i Norge

bare tre dager etter?

wow, Norge kommer seg virkelig... :woot:

 

AoW-abuse nytter ikke lengre... når casters peller ned uproota ancients så burde jo det si litt... (den nye heavyarmouren reduserer litt fra alle bortsett fra magic-skade)

Lenke til kommentar

altså, ingen fatter kva som er gale med aows

 

DET ER IKKJE PÅGRUNN AV FORTIFIED ARMOR, men det er pågrunn av dei er units som ikkje tar food.

 

Altså det betyr når du kan ha ein større hær og enda halde deg på 50 food.

 

2 helter + 15 archers + 50 aows er ikkje så enkelt enda dei har heavy armor nå

 

dei koster jo trossalt omtrent ingenting og 150+60 gull og 60 wood og er mykje betre meatshield enn MG som tar 7 food

Lenke til kommentar
det er jo en ny single player rase; naga race, et eller annet... trasig at man ikke får bruke den i MP

er det den de bruker i den "vi skal brife med world-editoren vår og lage en liksom-RPG"-campaignen? :) GLEEEEDER MEEEEEEG! :D

 

ehm, sorry for caps, prøv å forstå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...