Gå til innhold

Hvordan er det med oss norske og WoW parody sanger?


Anbefalte innlegg

Hey. Mange kjenner sikkert til Nyhm og den gjengen. Har hørt på WoW parody sanger en god stund nå, har syntes det har vært morsomt og søkt etter flere. Men nå nylig slo det meg; Hva med å prøve å lage en selv? Tankene fløy videre, og fikk meg til å spørre meg selv; er det noen norske som faktisk er interessert i å lage WoW sang parodier?

 

Jeg har selv ingen venner i virkeligheten som er interessert i å lage parodier av sanger.

 

Hvordan er det med dere;

 

Spiller mange av vennene dine World of Warcraft?

 

Er du interessert i "WoW-sanger"?

 

Har du noen gang hatt lyst til å lage en sang parodi til WoW selv?

 

Det her kan vel regnes som en liten spørreundersøkelse, ettersom jeg bare er nysgjerrig. :)

 

Sang: Decision ft. Sharm - 2v2 / Parodi av Mike Jones - Next To You

 

 

 

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke det er så veldig mange som interesserer seg for norske wow sanger. Noe av grunnen er at spillet er på engelsk, og i sånne sanger bruker man mange wow uttrykk som ikke egentlig kan oversettes..

 

Mente ikke å lage sanger på norsk, men om noen av oss norske lager wow sanger :) (På engelsk)

Lenke til kommentar
Tror ikke det er så veldig mange som interesserer seg for norske wow sanger. Noe av grunnen er at spillet er på engelsk, og i sånne sanger bruker man mange wow uttrykk som ikke egentlig kan oversettes..

 

Mente ikke å lage sanger på norsk, men om noen av oss norske lager wow sanger :) (På engelsk)

 

Ah, jamen daså! Da kan det sikkert være mulig, men er ikke lett å få det til å bli bra, tenker jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...