Gå til innhold

Morsomme og teite hendelser i MW2!


Anbefalte innlegg

Hvordan i alle dager klarte du å knife to stk med shield når de sto ved siden av hverandre?

 

Hva mener du? To stk med riot shield er ikke nok til å blokkere hele den gangen, og uansett så bevegde de seg litt hele tida. + jeg glemte å nevne at jeg kastet inn en flash som desorienterte de litt så de stod etter hverandre langs veggen da jeg kniva. :)

Ah, da forstår jeg mer :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en skikkelig artig historie som faktisk skjedde i går. Brukte Emergency Airdrop. Spilte på Derail og det satt fire folk rundt og venta på å ta noe fra meg. Og karma tok tak og tre av de fire døde av de fire care packagene, inkl hosten av serveren, som ble så pissed at han leava. Vi fant ingen ny host og runden endte. Jeg og laget fikk oss en god latter:P

Lenke til kommentar

Haha! Jeg hater pakkestjelere og.

 

En litt morsom episode fra i går, var da en fyr på motstanderlaget (team deathmatch) sendte en predator missile. Jeg var den eneste som ble drept. Men da jeg så på killcamet, la jeg merke til at fyren kunne fått triple-kill. Jeg og to andre hadde stått nærme hverandre (på wasteland, uten hindringer i mellom oss), jeg så på UAV-en at noen sendte en predator, og begynte å løpe. Hadde fyren trykka ned knappen for å gasse på, og komme kjappere ned, hadde han rukket å ta alle tre. Men idioten tok det med ro, og styrte rolig bort fra et mulig dobbelt-kill hos teammatene mine, og traff meg isteden.

Dette skjedde to ganger.

Dust...

Lenke til kommentar

Jeg fikk meg en god latter for noen dager siden når jeg spilte som Sniper. En kar på det andre laget hadde sett meg og han sprang for å knive meg. I siste sekund hører jeg det kommer en mot meg, jeg ser på radaren at det er ingen vennlig som kommer mot meg, så jeg kikker ut i gangen som han er i. Så fyrer jeg av et skudd som treffer han rett i hodet... Egentlig bare ren reaksjon...

 

Ja jeg at jeg ikke er god til å fortelle... :tease:

Lenke til kommentar

Jeg spilte TDM på Estate hvor jeg bestemte meg for å legge meg oppå det glasshuset ved A flagget på Domination. Etter en stund så jeg på radaren at en Predator var på vei mot meg, og skjønte at det var for sent å prøve å løpe en gang. MEN, det viste seg at Predatoren ikke traff akkurat på meg, og gikk derfor gjennom glasset og traff bakken slik at jeg overlevde.

Et lite tips til å overleve Predator Missiler ;)

Lenke til kommentar
Spilte Domination på Estate i går, og spawna på A. Så da løp jeg til et punkt der man kan skyte rett inn i C, skjøt med AT4 og fikk 6 kills innen 10 sekunder av matchen hadde gått :) Predator missile etterfulgt av Harrier Strike er ikke dumt :p

Ha dødd en del ganger av det. Hvor er egentlig det punktet man kan drepe de med en gang?

Lenke til kommentar
Spilte Domination på Estate i går, og spawna på A. Så da løp jeg til et punkt der man kan skyte rett inn i C, skjøt med AT4 og fikk 6 kills innen 10 sekunder av matchen hadde gått :) Predator missile etterfulgt av Harrier Strike er ikke dumt :p

Heh, samme med Afghan. Spawner på B, løper til et punkt, så dreper jeg 3-4stk med Granade Launcher ;p

Lenke til kommentar
Skjedde noe merkelig akkurat nå. Jeg skjøt på en harrier med stingeren min mens fienden også hadde en pave low og da sprengte også pave lowen :thumbs:

 

Gjorde det samme med en javelin. Sikta på harrier fordi man bommer jo alltid på pave low :( fikk begge siden de var så nærme hverandre xD

 

EDIT: Fikk en Chopper Gunner i en care package og brukte den med en gang. Synd det var en harrier i lufta samtidig, tro jeg felte en tåre :(

Endret av Flux1
Lenke til kommentar
Spilte Domination på Estate i går, og spawna på A. Så da løp jeg til et punkt der man kan skyte rett inn i C, skjøt med AT4 og fikk 6 kills innen 10 sekunder av matchen hadde gått :) Predator missile etterfulgt av Harrier Strike er ikke dumt :p

Ha dødd en del ganger av det. Hvor er egentlig det punktet man kan drepe de med en gang?

Når du spawner på A løper du rett bort til steingjerdet hvor man kan se huset hvor B er og går du ut på kanten til du ser C. Så skyter du rett inn i inngangen.

Dårlig forklart, jeg veit :)

Lenke til kommentar

så på en kompis her om dagen på airport. inne ved inngangen til flyet, og inn gangen til cockpiten lå det 3 stykker i prone. kompisen skulle bare løpe forbi, men han klarte å tukle seg sånn inn at han satt fast mellom folka. så kommer det en fyr, kaster 1 granat og eier alle.

jeg fikk hvertfall meg en god latter.

 

var også litt gøy da jeg stjelte airpackagen til en fiende, og drepte ham 4 ganger på rad (3 spawn kills) :D

 

en annen ting som er gøy er når jeg var ved en sniper, og jeg gikk bak han og vente i liksom 5 sek, før jeg knifa. må ha sett bra ut på killcamet!

 

så på en kompis her om dagen på airport. inne ved inngangen til flyet, og inn gangen til cockpiten lå det 3 stykker i prone. kompisen skulle bare løpe forbi, men han klarte å tukle seg sånn inn at han satt fast mellom folka. så kommer det en fyr, kaster 1 granat og eier alle.

jeg fikk hvertfall meg en god latter.

 

var også litt gøy da jeg stjelte airpackagen til en fiende, og drepte ham 4 ganger på rad (3 spawn kills) :D

 

en annen ting som er gøy er når jeg var ved en sniper, og jeg gikk bak han og vente i liksom 5 sek, før jeg knifa. må ha sett bra ut på killcamet!

Lenke til kommentar

Spillte på Derail en dag og holdt på med GL "oppdrag". Jeg spawna på Gas Station og tenkte, lurer på hvor lang denna greia går, så sikta på toppen av Offices og fyrte av. Tok en fyr da. Teksten som kom på skjermen da fikk jeg en god latter av! Hehe.. Har prøvd det flere ganger og har tatt ett par andre og. Hehe! Try it ;)

 

Får de som ikke vet hva navna på de forskjellige tinga heter på mappa:

Derail

Lenke til kommentar

spilte en ganske hektisk TDM på Highrise i natt. Jeg brukte riot shield og stillingen var 7400 - 7400 ganske lenge. Tydelig at folk ikke ville daue. Jeg runder et hjørne og ser to stk som sitter på omtrent samme plass. Det er medium avstand til de to.Begge fyrer av noen skudd som preller av før jeg fyrer av en kastekniv som treffer han ene og vi vinner kampen.

Game winning killcam viser at kniven treffer typen mitt i knollen før han deiser i bakken.

 

Det er så synd at man ikke kan få sett kamper i reprise slik som i Halo for jeg gidder ikke frapse hele tiden. Men moro var det!:)

Endret av schmoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...