Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Klart å bulke bilen 2 ganger i dag


Noble

Anbefalte innlegg

HELVETTE!

 

Hva gjør jeg? Er gamlingen sin Mercedes :( Sprukket støtfanger bak, bulk i luka og saaaaftig skrape i siden.

 

 

Det var samtlige lønninger helt frem til jul neste år :(

 

 

Sympati please. Faen kondomnere hele bilen med meg inni.

Endret av Noble
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sida er HELDIGVIS ikke bulket, bare en saftig ripe. Litt vanskelig å si hvor dype de er siden det blir litt "spor" som stikker opp. Tipper 2-3mm mm på det verste.

 

Er dette noe som lønner seg å ta på forsikring? Er ikke lenge siden (3år) mamma bulket bilen (tatt på forsikring), så da er vi vel på "bar bakke" mtp på forsikring?

Lenke til kommentar
Takker for "støtten" folkens :D Noen som har noen bra tips til rygging? Er sinnsykt flink på fremoverkjøring, det sa til og med kjørelæreren :p Men bakover sliter jeg, særlig med lange biler.

Er du usikker, ta deg god tid. Gå ut og se om du må, det tar gjerne 10 sek ekstra, men du kan spare deg selv for mye stress i etterkant. Jobber selv med Mercedes, så jeg kjører forskjellige biler hver dag, som skal rygges inn på parkeringsplassen etter man er ferdig med bilene, og det er ikke alltid like lett når man ikke er vant med bilen. Men etter litt tilvending går det mye bedre.

 

Hvis rygging blir et veldig stort problem i framtiden kan du jo gå til innkjøp av ryggesensorer til egen bil. Dette er veldig praktisk og greit, samtidig som det ikke koster en formue. Det beste er jo såklart å bli vant til hvor man har rumpen på bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...