Torstein Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Tenker på akkurat det samme, Hegland. Spilte fifa 05 for noen dager siden der Arsenal var det beste laget på spillet.. sier litt. Herregud for et lag det var. Gåsehud av å tenke på det. Invincibles!! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg er så lei av å bli lurt av Wenger. Lurt av hvordan stallen vår er istand til å hamle opp med Utd og Chelsea. Lei av å få opp håpet hver gang, før jeg får en Mike Tyson-neve i mellomgulvet. For det slår jo aldri feil. Ett år eldre, ett år klokere, dette blir året. Men hva skjer? Vi er ute så fort de store gutta tråkker på gasspedalen. De siste fem åra har vært som et tog sakte men sikkert sklir av sporet, og jeg er møkklei. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Selvfølgelig. Det er alltid "neste år". Neste år meg i ræven. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg blir regelrett kvalm av og se på laget som stilles til hver jævla kamp, Arsenal er et godt symbol på hva moderne fotball har blitt. En jævla jeng pusekatter som gir faen om de vinner eller ei, så lenge pengene kommer inn på konto. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Selvfølgelig. Det er alltid "neste år". Neste år meg i ræven. Oh! Join the club Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 18:28 Arsenal manager Arsene Wenger does not believe he will make any signings before the January transfer window closes on Monday evening. Flott. http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/w...la-3123538.html Ser ut som han har prøvd litt i det minste. Villa til Arsenal hadde vært sick! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Spyr hvis Rooney scorer mot oss. Og det gjør han garantert. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Omfg, fikk ikke sove i natt! Nu vandrer jeg rundt som en sur zombie, til tross zombie ser sur ut til det vanlige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Fy faen så deprimert jeg er. Har gitt fean i skolen i dag og fikk faen ikke sova i natt. Tror jeg hiver på FA Cup finalen mellom ManU Arsenal fra 2005, og prøver og glemme kampen i går. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Svart morgen. Våkna klokka 05.30 og fekk ikkje sove. Motivasjonen for å gjere noko som helst er lik null. Aboslutt ingenting positivt å ta ut av kampen i går, ingenting. Hadde ikkje gjort meg noko om det kom ein buss å kjørte over meg no (då må eg såklart ikkje sitje på diskusjon.no, menmen). Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Ble sykedag på meg også gitt. Sovna først klokka seks i morges. Fy faen det finnes ikke noe verre i hele verden enn å tape for United. Jeg var knust etter semien, jeg var knust etter ranet i høst, men nå er jeg helt ødelagt. At vi aldri skal banke de svina lenger går meg så jævlig under huden. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Hadde en helt søvnløs natt jeg også. Faen for en kamp det var i går. Er helt jævlig å tenke på det. Skulle ikke trodd man kunne bli mer pissed etter ranet i høst, men jaggu ble jeg det. Fy faen så jævlig. Helvete. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Tok meg en fridag jeg og. Frustrasjonen er faktisk til å ta og føle på. For jævli. Håper vi reiser oss igjen! Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 godt å vite at jeg er ikke aleine om det ser at det er over 6 stk her som ikke orka å dra på jobb/skole idag. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Vel, har nå skulket 2 prøver, mista all motivasjonen for skolearbeid. Huff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Dette er andre dagen jeg skulker, og jeg begynner og bli bekymret over fraværet mitt. Hvis vi taper mot Chelsea kan dette bli veldig stygt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 At vi ikke snappet opp Begovic gjør ikke dagen bedre på noen måte, han er jo mye bedre enn Almunia. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 At vi ikke snappet opp Begovic gjør ikke dagen bedre på noen måte, han er jo mye bedre enn Almunia. Skulle gjerne sett Begovic istedet for Almunia, men for min del kunne han like så godt bare latt Ssczesny sjansen for min del. Kanskje hakket for ung, men Casillas fikk jo sjansen sykt tidlig og det fungerte for det meste strålende. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Han er vel lånt ut for resten av sesongen ... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Han er vel lånt ut for resten av sesongen ... I know, just sayin' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå