Gå til innhold

bestilt pc, et spørsmål-->


Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestilt juni-tilbude på komplett.no, virker helt grei hardware og greier, men musa bekymrer meg litt, og tastaturet da. Er den musa bra egentlig, eller bør jeg kjøpe en bedre mus? Har tenkt å ha en skikkelig bra mus denne gangen, for en bra pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå bestilt juni-tilbude på komplett.no, virker helt grei hardware og greier, men musa bekymrer meg litt, og tastaturet da. Er den musa bra egentlig, eller bør jeg kjøpe en bedre mus? Har tenkt å ha en skikkelig bra mus denne gangen, for en bra pris.

 

 

Sier bare en ting!

 

Juni tilbudet?!??!?!?! URL!?!??

Lenke til kommentar

Skal du ha en god mus ville jeg sett på ms intellimouse explorer v3, eller logitech mx500.. eventuellt en billig men fremdeles god mus: Logitech OEM Wheel Mouse Optical.

Angående tastatur synes jeg Logitech Deluxe Access Keyboard til kr 175 er meget bra.. selv om Keytronic er hakket bedre.. (også hakket dyrere).

Du blir nok fornøyd med pcen ja! (musa som følger med betaler jeg 19kr for, tastaturet 39, hvis jeg ikke tar helt feil, og med de prisene kan du jo også tenke deg hva du får..)

Lenke til kommentar
Hvor mye peiling har du på data Duztey?? Det lønner seg alltid å bygge selv, selv om det tilbudet fra komplett er "godt". Lykke til, tror du blir fornøyd  :D

Avataren din er for stor.

 

Topic. Jeg ville gått for Logitech Mx500. Jeg er svært fornøyd med min ihvertfall jeg. Logitech deluxe keyboardene er også svært gode

Lenke til kommentar
se på URLen da for f...

 

Hvis du ser på tidspunktet jeg postet, vil du se at det er akkurat det samme som deg.. trenger f... ikke hisse deg opp :shrug:

 

En ting til.. Se her: http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=3&click=menu .. ser du noen juni pc der eller for f... ? Bare lurer...

 

Hvis du klikker her: http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=3&Ca...99&t=882&l=3#C9

 

Se øverst på lista. Bak XP2400+ ser du at det står Juni. Det er juni-tilbudet!!!

Lenke til kommentar

ikke for og skuffe deg, men du sa du ville spare penger? :shrug: eller ihvertfall kjøpe billigere? :shrug: jeg bygger en pc selv akkurat nuh, og den kommer på 7500, minst like bra som din, softwaren som følger med har du vel stort sett hjemme, windows, antivirus, word, excel osv...angående mus og tastatur: Logitech MX300 og Logitech Internet Navigator :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...