Gå til innhold

Riot shield = ubrukelig? (experience players thread)


Anbefalte innlegg

er det noen andre som merker at riot shield er faktisk for nerfet på MW2?

lette små feil i spillet som gjør så motstanderne kan knife og akimboe deg selv om du har shieldet fremme?

for vanskelig og CC med flere en 1 mot seg og selv med 1 person kan det være alt for vanskelig og CC pga dårlig covering av Riot shieldet av dine egne kropps deler!

atm er jeg perket : Marathon,hardline,commandor,martyrdom!

Endret av e9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noen andre som merker at riot shield er faktisk for nerfet på MW2?

lette små feil i spillet som gjør så motstanderne kan knife og akimboe deg selv om du har shieldet fremme?

for vanskelig og CC med flere en 1 mot seg og selv med 1 person kan det være alt for vanskelig og CC pga dårlig covering av Riot shieldet av dine egne kropps deler!

atm er jeg perket : Marathon,hardline,commandor,martyrdom!

 

Skjønner ikke en dritt av hva du skriver, annet enn at du klager på Riot Shield.

Lenke til kommentar
er det noen andre som merker at riot shield er faktisk for nerfet på MW2?

lette små feil i spillet som gjør så motstanderne kan knife og akimboe deg selv om du har shieldet fremme?

for vanskelig og CC med flere en 1 mot seg og selv med 1 person kan det være alt for vanskelig og CC pga dårlig covering av Riot shieldet av dine egne kropps deler!

atm er jeg perket : Marathon,hardline,commandor,martyrdom!

 

Skjønner ikke en dritt av hva du skriver, annet enn at du klager på Riot Shield.

 

Kanskje du burde spille litt mere med riot shield for å forstå hva jeg mener !

jeg lvl til 30 for 3 gang på 4 dager nå og riot shield er kanskje det jeg merker er mest ubalancer etter killstreak rewaredene i MW2!

er faktisk skuffet over hele TDM respawn sett up og generelt spillet sånn sett!

post-174285-1260625741_thumb.jpg

Endret av e9
Lenke til kommentar

Nå tar vi alle en titt på e9's første signaturlinje og leser tråden om igjen.

 

Problemet med riot shield er som med alle shields (power word:shield, bubble...) i spill; det blir ikke noe moro hvis det er for bra. Det er et skjold. Det blir utrolig frustrerende hvis man ikke skal kunne skyte personen fra forsiden i det hele tatt. Tenk romerske soldater, tenk hjørnecamping.

Lenke til kommentar
Nå tar vi alle en titt på e9's første signaturlinje og leser tråden om igjen.

 

Problemet med riot shield er som med alle shields (power word:shield, bubble...) i spill; det blir ikke noe moro hvis det er for bra. Det er et skjold. Det blir utrolig frustrerende hvis man ikke skal kunne skyte personen fra forsiden i det hele tatt. Tenk romerske soldater, tenk hjørnecamping.

jeg ser det veldig tydelig det du sier der, men at folk kan knive deg gjennom skjoldet eller bypasse deg med Marathon perken på og flanke deg på den måten er bare latterlig pluss commando på han som gjør det så er du så godt som død eller hvordan en person med akimbo våpen kan liksom løpe rett inn i deg og komme så nærme deg at han faktisk får våpnene sine gjennom skjoldet og skytter direkte på magen din så lenge han på en måte står inn i skjoldet!

har lvl en hel dag som kun riot shield, er 3 gang lvl 34 og finner riot shield veldig effektiv til å xp farme med!

Endret av e9
Lenke til kommentar

Riot Shield kan jo bli brukt bra, hvis folk sammarbeider. For eksempel en løper først med skjoldet, og en annen rett bak.

 

En annen ting som kan hjelpe med riot shield er i HQ. Hvis laget ditt har headquarter'en, så kan du sitte i et hjørne med Riot Shield oppe. Med det, så klarer du å holde HQ'en litt lengre.

 

Og i Hardcore, så dør folk etter ett slag.

Lenke til kommentar
Riot Shield kan jo bli brukt bra, hvis folk sammarbeider. For eksempel en løper først med skjoldet, og en annen rett bak.

 

En annen ting som kan hjelpe med riot shield er i HQ. Hvis laget ditt har headquarter'en, så kan du sitte i et hjørne med Riot Shield oppe. Med det, så klarer du å holde HQ'en litt lengre.

 

Og i Hardcore, så dør folk etter ett slag.

 

jeg har en slaks combat perking som tillater meg og faktisk gå noe lunde solo som riot shield, det er scavanger perk,hardline,commandor perk + kaste kniv og AA9? husker ikke helt!

men funker greit,bruker kaste kniven når det blir flere personer enn 1 og bruker stun frag så ofte jeg kan!

Lenke til kommentar

Javel ja. Som sagt.

Riot Shield er verken overpowered eller for dårlig. Det er ikke meningen at det skal være noen av delene, det tar tross alt et helt weapon slot. Og hva du mener med at det er "nerfa i MW2" skjønner jeg ikke noe som helst av, for det var ikke noe riot shield i MW, slik som det virker som om du mener.

Lenke til kommentar

får meg etter 1 dag med trening med riot shield og throwing knives har jeg ingen problemer med å handle CC 1vs2 men flere en 2 blir for mye for en stakkar kar med riot shield!

lvl 40 og kun brukt riot shield! (3 gangen jeg blir lvl 40 på MW2)

så hvis jeg ikke er experience nok nå så kan dere nok ta dere en bolle!

kom som MVP på SD i dag som riot shield,scavanger,lightweight tror jeg å commandor!

sinnsykt og bare baaam throwing knife right in your face også pummle litt på den andre personen som kommer 1vs2

 

E9

 

Det er ikke skjoldet sin feil at du er elendig :)

så latterlig!

Endret av e9
Lenke til kommentar
Javel ja. Som sagt.

Riot Shield er verken overpowered eller for dårlig. Det er ikke meningen at det skal være noen av delene, det tar tross alt et helt weapon slot. Og hva du mener med at det er "nerfa i MW2" skjønner jeg ikke noe som helst av, for det var ikke noe riot shield i MW, slik som det virker som om du mener.

 

det jeg mener er at det er for mange små ting med riot shield som gjør deg irritert om hvordan andre personer med commando kan countre din pummle med og knive tilbake og få en åpning på en rar måte så de får drept deg eller Akimbo våpner som faktisk stikker gjennom skjoldet i nær kamp feks når du pummler noen for fra og den personen starter og spraye med akimbo våpnet sitt så er du som riot shield bruker død!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...