Gå til innhold

Fenomen på himmelen i Nord-Norge klokken 07:45 9. Des

180 stemmer

1. 1. Hva var det der?

• Russisk rakett
      110
    • Vitenskapelig showoff
      4
    • CERN
      1
    • Aliens
      7
    • Xenu
      9
    • Dimensjonsportal
      14
    • Forvarsel 2012
      3
    • Ionospheric heater (skal tydeligvis lage kunstig nordlys)
      3
    • Optical SETI
      0
    • Prøveutskyting av en moderne versjon av noas ark som skal ta politikere og høytstående personer til en annen planet så de ikke dør i 2012.
      15
    • Noe skummelt
      14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er en effekt av global oppvarming - eller at de magnetiske polene er i ferd med å snu.

Samme hvor spektakulært det er synes jeg ett slikt fenomen kan være litt urovekkende, inntil noen vitenskapsmenn kommer på banen og beroliger meg :)

Skrevet

Nibiru collision, doomsday scenario of a supposed impending encounter between Earth and a large astronomical object, either in 2010 or 2012

I say no more... Bare å grave seg ned å håpe på det beste...

Skrevet
It's a black hole! With a tale! We're all gonna die!!!

Neida, dette så skikkelig kult ut, håpar berre at det ikkje er noko som faktisk kjem til å skade oss. :p

Skriver under på den ass! Jeg hadde det mest livlige marerittet i natt. Det er første gangen jeg har en slik drøm. Men jeg drømte at hele verden var i ferd med å gå under og at jorden ristet noe helt sinnsykt. Og at fjellene falt sammen.

Værste drømmen jeg har hatt tror jeg. Med det ferskt i bakhodet kommer jeg liksom på jobb da, og leser om kjempespiralen :p Stabilt... LoL

Skrevet
ANOTHER DIMENSION! :p

Da jeg så bildet i posten tenkte jeg "bad shop lol", men så sjekket jeg nettavisene og så at det var real. Fy faen, så utrolig creepy.

What the bloody fuck? Det der ser jo totalt shoppa ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...