Gå til innhold

Fenomen på himmelen i Nord-Norge klokken 07:45 9. Des


  

180 stemmer

  1. 1. Hva var det der?

    • Russisk rakett
      110
    • Vitenskapelig showoff
      4
    • CERN
      1
    • Aliens
      7
    • Xenu
      9
    • Dimensjonsportal
      14
    • Forvarsel 2012
      3
    • Ionospheric heater (skal tydeligvis lage kunstig nordlys)
      3
    • Optical SETI
      0
    • Prøveutskyting av en moderne versjon av noas ark som skal ta politikere og høytstående personer til en annen planet så de ikke dør i 2012.
      15
    • Noe skummelt
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, sitter i time. Får ikke sett videoen Keith White.

 

 

Probin

Lys som er manipulert med tanke på retning og spredning, som f.eks. laser vil jeg tro kan det. Men skjønner ikke hvordan denne "sirkelen" da skal ha blitt formet i midten. Med mindre man ser rett inn i strålen ser jeg ikke hvordan dette kan gå.

Endret av Liquid Crystal
Lenke til kommentar
Æsj, sitter i time. Får ikke sett videoen Keith White.

 

 

Probin

Lys som er manipulert med tanke på retning og spredning, som f.eks. laser vil jeg tro kan det. Men skjønner ikke hvordan denne "sirkelen" da skal ha blitt formet i midten. Med mindre man ser rett inn i strålen ser jeg ikke hvordan dette kan gå.

 

ah.. forstår :)

 

trur kanskje det er en portal til en annen dimensjon.

tør obama å komme til norge nå da tru?

Lenke til kommentar
Spennende, lurer på om ekspertene vet hva det kan være og om de ikke har peiling hadde det vært kult om de innrømmet det.

fra vg.no :)

Røed Ødegaard: - Kan ha vært rakett

 

Kjendisastronom Knut Jørgen Røed Ødegaard opplever personlig rekord i nedringning onsdag morgen.

 

Heller ikke han vet hva dette er, og sier han aldri har hørt om noe lignende.

 

- Dette er sett over et eksepsjonelt stor del av landet, i hele Nord-Norge og hele Trøndelag. Min første tanke var at det var en ildkulemeteor, men det har vart altfor lenge til at det kan ha vært det. Det kan ha vært en rakett i Russland, men jeg garanterer ikke at det er svaret, sier Ødegaard til VG Nett.

 

Han har vært i kontakt med Flykontrolltårnet i Tromsø.

 

- De sa at det var sett i over to minutter. Det er altfor lenge til at det kan være et astronomisk fenomen. Ildfenomener er ikke uvanlige, men at det er spiralformet er unikt. Dette er avgjort ikke en variasjon av nordlys, sier han

Lenke til kommentar

Dette var utrolig fascinerende, men vil ikke hoppe til konklusjonen om at det må være noe som ikke kan forklares.

 

Det jeg ser på videoen til vg, er det undertrykket som skapes når fly flyr, mens bildene gir en effekt av at det er langstrakt? Kanskje et sort objekt som roterer mens det gir ut noe som reagerer med oksygen og avgir lys :) . Studenter som kanskje har gjort det. Lar noen andre finne ut av det jeg.

Lenke til kommentar
Dette var utrolig fascinerende, men vil ikke hoppe til konklusjonen om at det må være noe som ikke kan forklares.

 

Det jeg ser på videoen til vg, er det undertrykket som skapes når fly flyr, mens bildene gir en effekt av at det er langstrakt? Kanskje et sort objekt som roterer mens det gir ut noe som reagerer med oksygen og avgir lys :) . Studenter som kanskje har gjort det. Lar noen andre finne ut av det jeg.

 

Its a black hole... the end of the world my friend...

 

Det kommer sikkert fra den dærre dærre hersens CERN reaktoren i sveits! huff a mei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...