Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor kan jeg skaffe info Citroen C4 Grand Picasso


Reggy

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer litt på ovenfornevnte biltype.

 

Finnes det noe sted på nettet hvor man kan info om denne typen bil. Jeg tenker litt på at jeg ønsker å viten litt om service intervaller, når registerreim skal skiftes osv..

 

Finnes noen slik database?

 

Eller er det evt noen som slik database i hodet ang denne bilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den infoen du lurer på er ofte veldig avhengig av hva slags motor som står i bilen.

informasjonen kan vanligvis veldig enkelt fåes hos forhandler eller på citroen forum.

og det ligger sikkert tilgjengelig på google, vis du bare har riktig søkekriterier så er det nok ikke så vanskelig å finne.

 

men du gir litt lite info for at noen skal kunne bare gi deg svar på det du spør om. syntes iallfall jeg...

Lenke til kommentar
den infoen du lurer på er ofte veldig avhengig av hva slags motor som står i bilen.

informasjonen kan vanligvis veldig enkelt fåes hos forhandler eller på citroen forum.

og det ligger sikkert tilgjengelig på google, vis du bare har riktig søkekriterier så er det nok ikke så vanskelig å finne.

 

men du gir litt lite info for at noen skal kunne bare gi deg svar på det du spør om. syntes iallfall jeg...

 

Takk for svar!

 

Det gjelder Citroen C4 Grand Picasso 2,0 Hdi Exclusive EMG. Den har 135 hk og halvautomatkasse (EMG).

 

Bilen kom vel i 2006 (som 2007 utgaver). Det er nok helst 2007 modell som er mest aktuell grunnet pris...

Lenke til kommentar
Dårlig med Citroenfora her til lands er jeg redd, danske Citronik er det nærmeste jeg fant. Herlige biler forøvrig, har absolutt sansen for dem. :)

 

Takk for det. Jeg jeg synes de har fått riktig mange fine modeller i det siste. Liker svært godt den jeg har nevnt i tråden her.

 

Skal sjekke ut dansk forum. Takkk...

Lenke til kommentar
Gratulerer! :fun:

 

EDIT: hva slags interiør? *krysse fingre for karamellfarget skinn* :p

 

Nei det ble ikke karamell farget. Det var sort skinn. Fint det og, men det er jo noe eget med det i karamell. Heldigvis så er det jo samme skinn og stoler...

 

Får ikke hentet den før nyttår. Gleder meg som en unge.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ser at det har gått litt tid siden tråden var aktiv, men jeg prøver allikevel...

 

Er det 240 uansett tid eller er det 240.000 / 5 år eller noe sånt?

 

 

Det vet jeg faktisk ikke. Mange har jo som du nevner også en dato stempling på reg reim. Det må nok sjekkes hos Citroen.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...