Gå til innhold

Kommentartråd: Dark Revolution


  

15 stemmer

  1. 1. Hvilke hovedkort synes du jeg bør velge?

    • Foxconn Bloodrage
      2
    • Asus Rampage III Extreme
      13
    • Vet ikke
      0
  2. 2. Hvilke farge burde jeg bruke når jeg skal uni-sleeve 24 pin forlengeren?

    • Svart
      1
    • Rød
      1
    • Svart og rød (Nevn hvordan jeg skal kombinere det i et innlegg i tråden)
      4
  3. 3. Hvilke farge burde jeg ha på krympestrømene når jeg skal uni-sleeve 24 pin forlengeren?

    • Svart
      3
    • Rød
      2
    • Svart og rød (Selv om sleeven er ensfarget)
      0
    • Svart på svart sleeve, og rød på rød sleeve
      1
    • Svart på rød sleeve, og rød på svart sleeve
      0


Anbefalte innlegg

Kjøp en annen strømforsyning da. Denne Chieftec 1200w for eksempel? Eller en eller annen 750w? Du sparer jo hauger og lass med penger.

 

Det er det som er så synd... har jeg først bestemt meg for hvilke produkt jeg vil kjøpe, er det nesten umulig å bestemme seg for et annet :ermm:

 

Om jeg skulle bestilt en annen strømforsyning (ikke Enermax) måtte det nok blitt Corsair HX1000W, men dessverre kklarer den ikke å overbevise meg helt...

 

Burde jeg ta sjansen å bestille fra pixmania?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt nytt år alle sammen!

 

Nå har jeg endelig fått bestilt PSU (Enermax Revolution 85+ 1250W) :D

 

Selv om jeg ble frarådet å bestille fra pixmania, endte det opp med at jeg gjorde det forde... :confused: Får håpe dette heller blir en god erfaring da ;)

 

Prisen ble totalt 2881,- så det ble jo en del mer enn jeg først hadde tenkt...

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Blir spennende dette her ;)

 

Ja, jeg håper bare jeg får skaffa meg SSD eller GPU før TG10. En viftestyring ville også vært på sin plass, men jeg er fortsatt usikker på hvilke jeg skal velge. Noen forslag?

 

Jeg regnet med at prosjektet vil få en ganske lang pause etter jeg får skaffa SSD og GPU, i og med at jeg må kjøpe CPU, HK, RAM, og muligens CPU-kjøler samtidig, for å få noen glede av det ;)

 

EDIT: Jeg er også litt usikker på valg av CPU-kjøler. De jeg har vurdert til nå er Corsair H50, Noctua NH-D14, Noctua NH-U12P SE2, Cooler Master V8 og V10. Hva burde jeg velge?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Blir spennende dette her ;)

 

Ja, jeg håper bare jeg får skaffa meg SSD eller GPU før TG10. En viftestyring ville også vært på sin plass, men jeg er fortsatt usikker på hvilke jeg skal velge. Noen forslag?

 

Jeg regnet med at prosjektet vil få en ganske lang pause etter jeg får skaffa SSD og GPU, i og med at jeg må kjøpe CPU, HK, RAM, og muligens CPU-kjøler samtidig, for å få noen glede av det ;)

Hva skal du egentlig med 1250 watt strømforsyning til 3k? Skal du kjøre 4 skjermkort eller?

Lenke til kommentar
Blir spennende dette her ;)

 

Ja, jeg håper bare jeg får skaffa meg SSD eller GPU før TG10. En viftestyring ville også vært på sin plass, men jeg er fortsatt usikker på hvilke jeg skal velge. Noen forslag?

 

Jeg regnet med at prosjektet vil få en ganske lang pause etter jeg får skaffa SSD og GPU, i og med at jeg må kjøpe CPU, HK, RAM, og muligens CPU-kjøler samtidig, for å få noen glede av det ;)

Hva skal du egentlig med 1250 watt strømforsyning til 3k? Skal du kjøre 4 skjermkort eller?

 

Ha muligheter ;)

 

Jeg regner med at jeg kommer til å oppgradere det som kan oppgraderes etter hvert som tiden går. Jeg vet 1250W er overkill så det holder, men jeg regner med at det kommer til å ta laaang tid før jeg trenger å bytte den ut.

 

Noctua, Xigmatek eller TRUE er vel de beste alternativene :)

 

Hvordan er de sammenlignet med Corsair H50?

 

EDIT:

Du kunne vært vågal, og gått for den nye Kjøleren som Thermalright har kommet ut med :)

Link

 

Jeg tror nok ikke jeg er så vågal :p

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
litt etter litt kjøp ser jeg ikke helt vitsen med.. spar en god bunt med penger og få hvid det rælet inni kabinettet ut på en og samme gang ;)

 

Jeg ser poenget ved å kjøpe alt samtidig, men jeg må vel uansett kjøpe HK, CPU, RAM, og muligens CPU-kjøler samtidig, så jeg må nok spare opp en god del før jeg kjøper det ;)

Lenke til kommentar
Sparer jo litt på frakt da. Men ofte er det lurt å vente (hvis vi snakker måneder), da ting ofte synker veldig i pris.

 

Men etter å ha venta i et å på å finne velge kabinett osv, har jeg nå blitt ganske lei av å vente... :hrm:

 

En annen grunn er at jeg ønsker å komme et stykke før TG10, derfor valgte jeg å kjøpe de første tingene (kabinett, PSU og antagelig SSD/GPU) så fort jeg jeg fikk/får penger i lommeboka/på kontoen ;)

Lenke til kommentar
Høres bedre ut. Hvordan ser det ut med bestilling av godsaker? :)

 

Jeg har enda ikke fått bekreftelse om at pakken er send fra pixmania enda, men den skal være ekspedert, så det er forhåpentligvis ikke lenge igjen til de sender pakken.

 

Jeg lurer på om jeg skal bestille noe av dette fra coolbits.dk

- http://coolbits.dk/en/fans-37/accessories-...r-10cm-638.html

- http://coolbits.dk/en/fans-37/accessories-...dapter-221.html

- http://coolbits.dk/en/fans-37/accessories-...ontrol-227.html

 

Hva tror dere?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...