Gå til innhold

Kommentartråd: Dark Revolution


  

15 stemmer

  1. 1. Hvilke hovedkort synes du jeg bør velge?

    • Foxconn Bloodrage
      2
    • Asus Rampage III Extreme
      13
    • Vet ikke
      0
  2. 2. Hvilke farge burde jeg bruke når jeg skal uni-sleeve 24 pin forlengeren?

    • Svart
      1
    • Rød
      1
    • Svart og rød (Nevn hvordan jeg skal kombinere det i et innlegg i tråden)
      4
  3. 3. Hvilke farge burde jeg ha på krympestrømene når jeg skal uni-sleeve 24 pin forlengeren?

    • Svart
      3
    • Rød
      2
    • Svart og rød (Selv om sleeven er ensfarget)
      0
    • Svart på svart sleeve, og rød på rød sleeve
      1
    • Svart på rød sleeve, og rød på svart sleeve
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres bedre ut. Hvordan ser det ut med bestilling av godsaker? :)

 

Jeg har enda ikke fått bekreftelse om at pakken er send fra pixmania enda, men den skal være ekspedert, så det er forhåpentligvis ikke lenge igjen til de sender pakken.

 

Da jeg sjekka for en stund siden var pakken sendt :)

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på her for bedre å kunne følge med. Lykke til med prosjektet, det er solide greier det kabinettet ditt ut fra hva jeg har lest. :thumbup:

 

Når det gjelder pixmania kan jeg opplyse om min egen og helt ferske erfaring med dem, selv om det blir irrelevant nå. Jeg pakket ut og satte opp en 32" Full-HD LCD tv i dag som ble kjøpt hos pixmania. De må tydeligvis kjøre sitt eget system i deres lille verden da det ikke fulgte med "norsk" strømkabel engang, men et monster fra en annen verden. Måtte da haste til elkjøp før de stengte for å få orden på den saken. Ellers fungerer jo tv'en fortsatt etter noen timers bruk. ;)

Lenke til kommentar
Jeg slenger meg på her for bedre å kunne følge med. Lykke til med prosjektet, det er solide greier det kabinettet ditt ut fra hva jeg har lest. :thumbup:

 

Når det gjelder pixmania kan jeg opplyse om min egen og helt ferske erfaring med dem, selv om det blir irrelevant nå. Jeg pakket ut og satte opp en 32" Full-HD LCD tv i dag som ble kjøpt hos pixmania. De må tydeligvis kjøre sitt eget system i deres lille verden da det ikke fulgte med "norsk" strømkabel engang, men et monster fra en annen verden. Måtte da haste til elkjøp før de stengte for å få orden på den saken. Ellers fungerer jo tv'en fortsatt etter noen timers bruk. ;)

 

Jeg har lagt merke til at mange har kommentert at de ikke har fått norske eller engelske manualer til produktene de har kjøpt på pixmania, men jeg har et par strømledninger til PC på lager, så det skal forhåpentligvis gå greit ;)

 

Uansett, takk til alle som følger med på prosjektet, det gjør det ende mer engasjerende å jobbe videre :)

 

EDIT: Ser ut som jeg fikk den siste strømforsyninga av den typen...

http://www.pixmania.com/no/no/2552702/art/...for-pc-rev.html

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Kanskje pixmania er friskemeldt? :p

 

Jeg hadde ingen problemer med bestillingen min i hvert fall. Det tok riktignok 8 dager, og ikke 3-4 som det står på siden dems, men det bryr meg ikke i og med at jeg var klar over at det kunne ta tid.

 

Med en gang jeg tok den opp av eska og så på den og tilbehøret fikk jeg bekreftet at Enermax betyr kvalitet :) Takk for hjelpen med valg av PSU, denne regner jeg med at varer noen år :thumbup:

Lenke til kommentar
Kanskje pixmania er friskemeldt? :p

 

Jeg hadde ingen problemer med bestillingen min i hvert fall. Det tok riktignok 8 dager, og ikke 3-4 som det står på siden dems, men det bryr meg ikke i og med at jeg var klar over at det kunne ta tid.

 

Med en gang jeg tok den opp av eska og så på den og tilbehøret fikk jeg bekreftet at Enermax betyr kvalitet :) Takk for hjelpen med valg av PSU, denne regner jeg med at varer noen år :thumbup:

 

Ingen problem :thumbup:

 

Har jo en Enermax galaxy 850w som er 3 år gammel som går i beste velgående! De kommer ofte ut med kabler og slikt som er fremtidsrettet! Enermax Revolution har jo faktisk 10pin kontakter som er kompatible med neste generasjon :) Bare å skifte kabler :D

 

Tror ikkje strøm blir noe problem for deg nå nei! Vedder en 10'er på at du ikkje kommer til å bruke halvparten under load engang :p

Lenke til kommentar
Kanskje pixmania er friskemeldt? :p

 

Jeg hadde ingen problemer med bestillingen min i hvert fall. Det tok riktignok 8 dager, og ikke 3-4 som det står på siden dems, men det bryr meg ikke i og med at jeg var klar over at det kunne ta tid.

 

Med en gang jeg tok den opp av eska og så på den og tilbehøret fikk jeg bekreftet at Enermax betyr kvalitet :) Takk for hjelpen med valg av PSU, denne regner jeg med at varer noen år :thumbup:

 

Ingen problem :thumbup:

 

Har jo en Enermax galaxy 850w som er 3 år gammel som går i beste velgående! De kommer ofte ut med kabler og slikt som er fremtidsrettet! Enermax Revolution har jo faktisk 10pin kontakter som er kompatible med neste generasjon :) Bare å skifte kabler :D

 

Tror ikkje strøm blir noe problem for deg nå nei! Vedder en 10'er på at du ikkje kommer til å bruke halvparten under load engang :p

 

Sånn det ligger an nå er det sikker mer enn 1000W jeg ikke bruker :ninja:

 

Om jeg klarer å skaffe meg HD 5870 (eller noe lignende), SSD, flere harddisker for RAID, et overklokkingsvennlig hk og en i7 prosessor, vil jeg nok kunne dra nytte av den nye PSU-en litt mer, men foreløpig er det langt igjen :(

 

Men i morgen skal jeg se etter materiale til en server jeg vurderer å bygge. Det vil i så fall komme en egen arbeidslogg for den og kanskje en HTPC i VHS-/DVD-spiller-kabinett. Noe av grunnen til at jeg vil bygge server og/eller HTPC er for å kunne modde litt selv. Corsair 800D er jo ikke akkurat så mye vits i å modde med det første :p

Lenke til kommentar
Hvis du ikke trenger forlengeren lengre så er det ingen synd å sende den min vei :whistle:

 

Nå vet jeg ikke en gang hvilke vei din vei er da :p

 

Hva skal du med den da? Trenger du en forlenger?

 

Jeg må i så fall uansett sjekke om jeg får bruk for den på serveren jeg muligens starter på...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...