Gå til innhold

Kommentartråd: Dark Revolution


  

15 stemmer

  1. 1. Hvilke hovedkort synes du jeg bør velge?

    • Foxconn Bloodrage
      2
    • Asus Rampage III Extreme
      13
    • Vet ikke
      0
  2. 2. Hvilke farge burde jeg bruke når jeg skal uni-sleeve 24 pin forlengeren?

    • Svart
      1
    • Rød
      1
    • Svart og rød (Nevn hvordan jeg skal kombinere det i et innlegg i tråden)
      4
  3. 3. Hvilke farge burde jeg ha på krympestrømene når jeg skal uni-sleeve 24 pin forlengeren?

    • Svart
      3
    • Rød
      2
    • Svart og rød (Selv om sleeven er ensfarget)
      0
    • Svart på svart sleeve, og rød på rød sleeve
      1
    • Svart på rød sleeve, og rød på svart sleeve
      0


Anbefalte innlegg

Nice, må følge med her, ser ut til at dette kan bli ett langtidsprosjekt...

 

Dette vil bli ett race to the finish!

 

Liker PSU'en din, funker'n bra?

 

Nå har jeg ikke fått testet den eller satt den på prøve på noen måte, men da jeg pakket den opp fikk jeg en følelse av kvalitet. Den har fungert utmerket til nå, men som sagt, jeg har ikke fått testet den på noen måte annet enn til helt normal bruk sammen med elendige komponenter. Men for å svare på spørsmålet ditt: Ja :)

 

Jeg får vel nevne at det etter all sannsynlighet kommer en oppdatering i løpet av dagen eller morgendagen :)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg ikke fått testet den eller satt den på prøve på noen måte, men da jeg pakket den opp fikk jeg en følelse av kvalitet. Den har fungert utmerket til nå, men som sagt, jeg har ikke fått testet den på noen måte annet enn til helt normal bruk sammen med elendige komponenter. Men for å svare på spørsmålet ditt: Ja :)

 

Jeg får vel nevne at det etter all sannsynlighet kommer en oppdatering i løpet av dagen eller morgendagen :)

 

Dette liker KongKake. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det funker greit, men jeg har ikke lagt merke til noen store forskjeller enda. Nå har jeg ikke fått testet det så mye heller da :p Har du forresten et forslag til et program for å sette kortet på prøve? Jeg vil jo gjerne se hva det er godt for ;)

 

Jeg får vel nevne at jeg ble litt skremt da jeg hørte kortets jet-effekt under oppstart :scared: Makan til bråk skal man lete lenge etter :p Men vifta roer seg heldigvis kjapt :)

 

EDIT: Smilies!

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

3DMark 06 og 3DMark Vantage + Crysis, World In Conflict (noe kortet klarte uten problemer så lenge jeg eide det) og andre krevende spill. :) Men husk at om resten av hardwaren suger hjelper det lite om du så måtte ha et HD5970. :p

 

EDIT:

 

Ja, jetoppstrarten er merkelige greier. :p Første gang trodde jeg at PC-en var på vei bortover gulvet.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Bra dere likte det!

 

Men du 2B'1, jeg synes du virkelig bør sleeve om kablene til PSU-en din.

 

Det synes du sikkert, men i og med at jeg ikke har sleevet noe før, er det lite sannsynlig at jeg gjør det på min praktfulle PSU i nærmeste framtid (med dette er et langtidsprosjekt, så vi får se hva som skjer etter hvert) ;) Men jeg skjønner hvorfor du nevner det... Det er mange bare ledninger på endene av hver kabel :(

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Det lurer jeg også på bad_ip ;)

 

Hvor fikk du tak i kabelstrømpa? Hvilken størrelse er det? :)

 

Mener du de hvite? De var på ladningen fra før, og ledningen er fra en strømforsyning fra slutten av 70-/starten av 80-tallet. Men dessverre ble den litt ødelagt på enden så krympestrømpa/krympeslangen ble litt lang for å skjule det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...