Gå til innhold

Heroes ferdig, ikke avsluttningsfilm heller


Anbefalte innlegg

Om dette stemmer eller ikke, det er mange ting som er å ta i betrakning annet enn dette rykte.

- Heroes taper seertall

- Heroes hadde sine dårligste tall noensinne for noen par uker siden

 

Her et snipp av saken hos E!Online

 

Heroes: The fans have spoken. One day after you voted by an overwhelming majority that you'd like Sendhil Ramamurthy to be the next star killed off of Heroes, NBC announced he's been cast in a new pilot called Rex Is Not Your Lawyer. So this means his character Mohinder is going to die, right? Well...maybe. There might be a much bigger death in the works: the series. A well-placed Heroes source tells me of Sendhil's casting: "Everyone is expecting this to be the last season. The cast, the crew, everyone." Which would explain why Sendhil has been cast in an NBC pilot. Clearly, the Peacock peeps wouldn't place Sendhil (who is pretty funny in real life, by the way, and who should do well on a dramedy) on a new series if they expected a conflict ahead.

 

http://www.eonline.com/uberblog/watch_with...d_end_ugly.html

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er det noen jeg håper blir drept og fjernet fra serien er det Claire.

Hun ødelegger hele spenningen, og har utslitt potensialet sitt.

 

I begynnelsen satt man og ventet på hennes svære viktige åpenbaring, men nå er hun bare irriterende. Fra å ha en viktig rolle i å redde verden, handler 50 prosent av serien om hennes dagligdagse tenåringsdrama, hvor hun blant annet skal komme ut av skapet. Dette finnes ikke interessant.

 

Jeg vil ikke ha noe lesbedrama på high school i superrhelt-serien min.

Lenke til kommentar
Er det noen jeg håper blir drept og fjernet fra serien er det Claire.

Hun ødelegger hele spenningen, og har utslitt potensialet sitt.

 

I begynnelsen satt man og ventet på hennes svære viktige åpenbaring, men nå er hun bare irriterende. Fra å ha en viktig rolle i å redde verden, handler 50 prosent av serien om hennes dagligdagse tenåringsdrama, hvor hun blant annet skal komme ut av skapet. Dette finnes ikke interessant.

 

Jeg vil ikke ha noe lesbedrama på high school i superrhelt-serien min.

Nåja, ikke forsnakk deg helt ut til viddene nå.

Lenke til kommentar
Er det noen jeg håper blir drept og fjernet fra serien er det Claire.

Hun ødelegger hele spenningen, og har utslitt potensialet sitt.

 

I begynnelsen satt man og ventet på hennes svære viktige åpenbaring, men nå er hun bare irriterende. Fra å ha en viktig rolle i å redde verden, handler 50 prosent av serien om hennes dagligdagse tenåringsdrama, hvor hun blant annet skal komme ut av skapet. Dette finnes ikke interessant.

 

Jeg vil ikke ha noe lesbedrama på high school i superrhelt-serien min.

Nåja, ikke forsnakk deg helt ut til viddene nå.

 

Jeg mente hvert eneste ord.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synd hvis det er sant. Tar gjerne imot 10 sesonger til jeg, selv om showet "taper seg" litt, underholder det meg, men så skal det også gi inntekter til produsent og tv. Det store sjokket for meg var da ROME ble tatt av luften, en serie som faktisk hadde potensiale til å drive ut i utallige sesonger. Synd seerne droppa, og produksjon ble så dyr. Takk og lov for Fringe som er relativ fersk og populær serie. Men det er vel bare et spm. om tid før dette og går av skjermen. Føler egentlig at når en god serie må stoppe, så produseres en ny serie jeg ikke liker men som andre sikkert finner kjempeunderholdende ;). Er kanskje derfor jeg helst vil ha 10 sesonger til med Heroes, i frykt for at det kommer inn noen nye serier som ikke holder mål i det hele tatt.

Endret av cortec
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Mye tyder desverre på at serien er død nå: http://nymag.com/daily/entertainment/2010/05/heroes_canceled.html

 

Jeg syns Heroes var en av de beste seriene noensinne. Men de følgte historien de selv la opp i de første sesongen altfor dårlig.

 

Istedenfor å følge opp forskningen til Mohinder sin far, og la Sylar bli allmektig president, introduserte de et sirkus isteden. Latterlig!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Egentlig greit, sånn at de slipper å grøftekjøre den enda lenger. Trist at en serie med en så fantastisk førstesesong, kan bli så dårlig.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...