Gå til innhold

Roskilde Festival 2010: Informasjon og Diskusjon

Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett før "the prodigy" entret scenen så var det 3 "rave" sanger som ble spilt.. noen som har navnet på disse?

To av sangene var i hvertfall Sidney Samson - Riverside og Major Lazer - Pon De Floor.

Skrevet

Må bare få skrive her at Roskilde 2010 var det beste jeg har vært med på noensinne! Jeg var på gråten da jeg dro hjem, nesten ihvertfall. Jeg skal UANSETT tilbake neste år!

Skrevet

Var for meg i år hvertfall bedre enn forrige året, i tillegg var programmet helt ubert i år veldig mye på grunn av TCV, Gorillaz, Kings of Convenience og Prince.

Synes det langt ifra var merkelig at billettene så og si ble helt utsolgt i år, fordi i år var programmet veldig bra synes nå jeg. Håper folka mine drar neste sommer, fordi det er noe jeg virkelig vil.

• 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Så tech n9ne der, han er så fantastisk :love:

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet
Kjøpe øl i sverige før roskilde LOOOL

Genistrek det der, klarte å få hull på de i bagen og!

Kjente jeg savnet Roskilde/festival allerede når jeg så videoen da ... Ikke umulig jeg drar tilbake neste år. :)

Skrevet

Link til en kar som lager video fra Roskilde, dette er en lovlig torretn på Tpb så moderatorene bør holde seg unna :D

han snakket jeg med flere ganger. Hadde bilen ved siden av meg

Skrevet

Begynte å savne Roskilde så sykt mye selv nå så jeg måtte laste ned Roskilde filmen som kom i 2008. Tror jeg skal se den nå, kanskje ikke helt det smarteste siden det er så sykt lenge til neste gang :p .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...