Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd


Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittrase?

    • Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten fikk du ikke en invite, og er en løgner, eller så fikk du en invite og sa du sletta den, og er fortsatt en løgner. :tease:

 

Jeg skal kontakte Blizzard for å få bekreftelse på hvordan invite-a-friend ble fordelt. Jeg gidder ikke ha så uflaks at jeg kjenner to som er villige til å invite meg, men ikke får invite. :roll:

Lenke til kommentar

Hvor er logikken i at folk får invite til venner før folk som har spurt om key via opt-in får sin? Tenker de at vi som har spurt etter beta-key kommer til å kjøpe spillet uansett, så de vil heller vekke interessen hos andre potensielle kunder?

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

I mailen med "invite-a-friend" jeg fikk:

 

 

Congratulations! This is an additional invitation to the beta test for Blizzard Entertainment’s StarCraft® II: Wings of Liberty™ for you to share with a friend! You are receiving this email because you are currently participating in the StarCraft II beta test, and we want to encourage you to test out some of the social features of the revamped Battle.net® online-gaming service by inviting one of your friends to play with you. This email contains your additional beta key for you to send to a friend, along with instructions to help your friend get started.

 

 

Derfor fikk vi som allerede hadde key muligheten til å invitere andre venner.

Endret av decophly
Lenke til kommentar

I mailen med "invite-a-friend" jeg fikk:

 

 

Congratulations! This is an additional invitation to the beta test for Blizzard Entertainment’s StarCraft® II: Wings of Liberty™ for you to share with a friend! You are receiving this email because you are currently participating in the StarCraft II beta test, and we want to encourage you to test out some of the social features of the revamped Battle.net® online-gaming service by inviting one of your friends to play with you. This email contains your additional beta key for you to send to a friend, along with instructions to help your friend get started.

 

 

Derfor fikk vi som allerede hadde key muligheten til å invitere andre venner.

 

Sweet.

Duuuuu? Sende den til meg? Klaps og Klemz om du sender :D men jeg er en dude så jeg kan være litt motvillig til akkurat det!

Jeg er hungry på litt Terran Marine awesumness :p

 

marius.killzone @ gmail.com

Lenke til kommentar

Dessverre så er den gitt bort til en bekjent. Siden hensikten var å teste ut den sosiale delen med Bnet så fant jeg det naturlig å teste denne delen for Blizzard.

 

Dessverre så er den gitt bort til en bekjent. Siden hensikten var å teste ut den sosiale delen med Bnet så fant jeg det naturlig å teste denne delen for Blizzard.

Lenke til kommentar

Blizzard sier "no comment" til hvem som faktisk fikk invite-a-friend eposten. Det betyr at sammenlignet med HON beta-invites kommer man ikke langt med tigging. Det er ikke nok invites. Det er derfor ikke noe vits å gjøre dette til en tiggetråd for betakeys,...

 

...men jeg gir 100,- NOK for en key. :tease:

Lenke til kommentar

Blizzard sier "no comment" til hvem som faktisk fikk invite-a-friend eposten. Det betyr at sammenlignet med HON beta-invites kommer man ikke langt med tigging. Det er ikke nok invites. Det er derfor ikke noe vits å gjøre dette til en tiggetråd for betakeys,...

 

...men jeg gir 100,- NOK for en key. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg fikk beta for et par uker siden, og fikk den "invite a friend" i går :) Ser at de invitene går for ganske mye på ebay ja! Desverre fant jeg det ut etter at jeg ga vekk inviten til en venn... Hehe...

Jeg synes allikevel at det er urettferdig at jeg får to beta invites før flere av dere her har fått den første.

Når det gjelder spillet, så synes jeg det fungerer utrolig bra, og lover veldig godt videre for det endelige spillet! Har testet betaen på både min stasjonære og min bærbare Acer 12" 1820TZ med integrert intel-skjermkort, dette fungerte faktisk ganske bra!

Det er mulig det er jeg som er for dårlig, men jeg synes at Starcrack AIen gir varierte utfordringer! AI som cheatet ble for vanskelig for meg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...