Gå til innhold

Spillertråd - Alberto Aquilani


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig å se at folk faktisk konkluderer med hvordan Aqui er som spiller, etter kun å ha sett et fåtall av kamper med han på banen. Får han tid og har en trener som har tillit til han så kan han definitivt bli gud som gull. Liverpool viste hva de kjøpte, de kjøpte en skadeskutt spiller (...Også grunnet tragikomiske fysiske-trenere nede i Roma) med ekstreme kvaliteter, de viste det tok tid for han å komme tilbake på et skikkelig nivå, de kjøpte han ikke får nådagens kamp, men for framtiden.

 

Men for all del, trekk deres beslutninger over en spiller som omtrent ikke har spilt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå som Mascherano får fire kampers suspensjon, får man vel sjansen til å se Aquilani i aksjon oftere. Man kan godt si at han er en spiller for fremtiden, men vanligvis ser man raskt hvorvidt en spiller kommer til å lykkes i Premier League eller ikke.

 

For tidlig å si at han er en flopp ja, men hvis han ikke får spilletid må det vel bety at Benitez ikke tror på ham?

 

Minner så langt litt om Juan Sebastion Veron, som United kjøpte for nesten £30M den gangen. Fikk litt for store problemer med å være del av en midtbane der det forventes at du takler en gang i blant.

Lenke til kommentar
Det er varmere i Italia enn England! Wow, det viste jeg ikke. Bra Latias.

En ære å fortelle deg det. ;)

 

Nå som Mascherano får fire kampers suspensjon, får man vel sjansen til å se Aquilani i aksjon oftere.

Kjeksen er skadet, så det blir vanskelig å se han så tidlig. Rafa sa før kampen på lørdag at de var utålmodige og brukte han for tidlig sist gang...

Lenke til kommentar

Ok, synes bare det er rart at det ikke har stått mer om det hvis så er tilfelle.

 

- Han fikk et spark bak i leggen og kunne ikke trene skikkelig i går, sa Rafa om skaden til Alberto Aquilani. - Jeg tror ikke det er alvorlig. Han bør bli ok til neste uke.

 

Jeg har hvertfall ikke hverken sett eller lest noe om at det var fordi han ble brukt for tidlig.

Lenke til kommentar
Tja.... han er skadet ganske ofte, men han får ihvertfall tillit da han er i kampform, noe ikke Aquilani har fått :)

Tillit er et totalt missvisende ord i disse sammenhenger, Aqui har definitivt tillit under Benitez, men han har sett hvordan det gikk med han i Roma (Hvor han ble kastet utpå i både uviktige og viktige kamper, halvt spillbari). Kjeks eller ei, det er en grunn til at hovedfysioterapauten i Roma regelrett fikk sparken ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Greit, jeg gir meg. Dere får finne på et annet ord for en dyr spiller som nesten er skadet hele tiden. :)

Hva med Hazza? :)

Hazza var syk i sin første sesong, var en stor del av laget som tok PL og CL. Dominerte i CL-finalen, scorte et livsviktig seiersmål mot Arsenal i PL. Absolutt ikke verdt pengene så langt etter en god sesong, men han er blant verdens beste defensive midtbanespillere. :)

Lenke til kommentar

Hvis du kan gi Hazza en sesong til å bevise noe så burde jaggu meg Aqui få en sesong på å bevise noe også. :) Synes det er drøyt å kalle han flopp allerede. Holder han seg skadefri fremover har jeg stor tro på at han kan gjøre det meget bra.

 

Edit: Det man kan diskutere er om det var riktig av Rafa å kjøpe en spiller som man visste ville være skadet til langt utpå høsten når man nettopp hadde solgt Xabi som var en av våre viktigste i fjor. Jeg synes det var en liten bommert og at vi har tapt mange poeng på nettopp det, men når først Aqui kommer i gang tror jeg han blir bra.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...