Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jarstein er en keeper som ville hevet gullsjangsene våre drastisk :p

 

Men fra bullshit til the serious shit. Har lest et par steder at vi har vært linka til Stekelenburg. Et bedre kjøp enn Akinfeev og likestilt med Frey, om ikke bedre, i mine øyne. Vis Wenger har muligheten burden han slå til med enn gang, bedre enn noe annet vi har vært linket til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apropos keeper; Federico Marchetti har blitt satt opp for salg etter at han ba om å forlate klubben. Orker ikke å finne link, men det har blitt bekreftet på Cagliaris offisielle side. Jeg vet ikke hva Cagliari krever, men jeg tipper vi kan få ham for £6-7m. Vet forøvrig veldig lite om spilleren, men G var ganske entusiastisk da han snakket om ham tidligere i tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke sett mye av Marchetti selv annet enn det kan gjorde i VM som ikke var så fryktelig imponerende. Tar heller Stekelenburg.

 

Dog er jeg ganske sikker på at Wenger satser på Almunia/Fabianski i 1-2 sesonger til mens Sczcesny drar på utlån for å få erfaring på det høyeste nivået siden det ser mørkt ut med tanke på schwarzer. Tror tanken til Wenger var å hente schwarzer til en billig penge slik at han kunne være nr 1 et par sesonger mens Sczcesny utviklet seg. Å hente en ny keeper i Marchetti/Stekelenburg alderen vil "drepe" Fabianski og muligens Sczcesny sine karrierer i Arsenal siden Marchetti/Stekelenburg har ~10 år igjen som toppkeepere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mertesacker hadde vært orgasmisk. Men akk nei.. Kansje vi signerer enn midtstopper til siden Sol gikk nå, men vi trenger 2. Og den ene vi signerer er garantert 1.75, og 65kg. Dessuten har han konsentrasjonsproblemer, og er 16 år.

 

Hehe, usannsynlig da vi har flere av disse i stallen allerede. Synes vi bare trenger 1 stopper til. Da har vi Vermaelen, Koschielny, Djourou og X i stallen. I bakhånd har vi Nordtveit og Bartley. Song kan dekke ved krise. Det store spørsmålstegnet er om Kos tilpasser seg fort. Dessuten vet man ikke om Djourou holder seg skadefri eller holder nivået. Jeg håper vi kjøper en midtstopper med erfaring. Om det blir Jagielka, Mertesacker eller en annen er i grunn ikke så farlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mertesacker er et stort jævla beist, det liker jeg, men han må jo være sørgelig treg? Dessuten tviler jeg på at han er verdt 100 mill.

 

Benbjo: Når Song må dekke bakerst er det ikke krise, det er en jævla stor katastrofe. Få inn en CB til så skal det være grei dekning baki der.

Endret av Sattern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...