Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898

Jeg vedder skjorta mi at Herr Wenger ikke skaffer 2 midstoppere. 1 er maks.

 

Vil helst ha en klassespiller, blir litt for risikabelt å hente to "ukjente" midstoppere.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ser det mørkt ut med tanke på ny keeper, gitt. Da håper jeg virkelig at Szczesny får sjansen. Vi vinner IKKE gullet med Almunia/Tabbianski i mål.

 

Det gjør vi neppe med Szczesny heller. Tviler uansett at Wenger tørr å satse på han. Uttalelsene i intervjuet du linker til tyder på det.

 

Forresten så står det her at Szczesny ønsker å dra dersom han ikke er nummer 1 denne sesongen: http://younggunsblog.co.uk/2010/08/video-szczesnys-cross-bar-challenge-no-keeper-signing/

 

Dra som i "dra på lån" eller dra som i "forlate klubben"? Noen som vet hvor han har sagt dette hen. Står bare "previously confirmed".

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Luksaz Fabianski er en god keeper. I Legia var han helt vill, og ble årets keeper i Polen to sesonger på rad før han kom til oss. I Arsenal har han fått alt for lite spilletid, og blitt prioritert bak Almunia. Han har ikke engang spilt treningskamper. Han har bare blitt kastet inn i viktige cupkamper, uten noen som helst form for kamptrening, og da sier det seg selv at han ikke kan holde sitt øverste nivå. I disse viktige kampene har han gjort tabber, og det har totalt ødelagt selvtilliten hans.

 

Hvis han får bygget opp selvtilliten og får spille noen kamper på rad i starten av sesongen, tror jeg Fabianski kan bli det beste alternativet av de fire vi har. Jeg vet dette motstrider det jeg skrev i går, men etter litt betenkningstid har jeg endret mening. Henter vi ikke en ny keeper må Fabianski vokte buret vårt.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ld6SNq8KhIs

 

Lukasz er bare 25 år, og det er ingen alder for en keeper. Han har utvilsomt potensial. La oss håpe han viser det denne sesongen.

Lenke til kommentar

Second that, Le Pro. Av Almunia og Fabianski er det uten noe tvil sistnevnte jeg fortsatt ikke har gitt opp. Med Almunia vet vi hva vi får: 2-3 matchvinner-opptredner i året (Man Utd og Barca i CL), et par strafferedninger, men jevnt over utrolig middelmådige prestasjoner og en haug med tabber. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan han klønet det til mot Birmingham.

 

Fabianski viste også forferdelige takter de gangene han fikk tillit, men som LP sier hadde han lite matchtrening. Siden det ikke blir hentet keeper nå burde vi satse på en av polakkene. Det er en gambling, men det kan også slå ut positivt.

Lenke til kommentar

Arsenal have launched a sensational £23 million bid for Liverpool stopper Pepe Reina, it has been revealed.

 

BULLSHIT! :p

Hadde vært FANTASTISK, men tviler sterkt på at han kommer. Uansett, har alltid sett på Reina som en svært god keeper, og dette er en handel som hadde falt i smak. Men jeg holder ikke pusten.

Lenke til kommentar

Mye tyder på at Emir Spahic nærmer seg en overgang nå. Sagna prater om at han er god nok for Arsenal, og på Wikipedia står det at han signere en fireårskontrakt i løpet av kort tid. Jeg vet at Wikipedia ikke er verdens mest pålitelige kilde når det gjelder slike ting, men det er likevel verdt å merke seg.

 

Sa ikke Montpellier manageren at han ikke har vært i kontakt med Arsenal for et par dager siden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...