Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at han bare spiller for Hapoel Tel Aviv. Et par gode VM-kamper gjør ham ikke automatisk god nok for Arsenal. Ikke at Almunia eller Fabianski er gode nok for Arsenal, men hvis vi først skal hente en ny keeper burde det være en klassekeeper, eventuelt en eldre og solid keeper som kan stå et par sesonger mens Szczesny utvikler seg på lån.

Lenke til kommentar

Nå har jo han visstnok stått meget godt også før VM, selv om ikke jeg følger Israelsk fotball noe særlig.

Han var jo også så godt som klar for oss, og det er jo tydelig han er langt bedre enn de vi har allerede.

Det han har vist så langt i mesterskapet er jo imponerende, og jeg velger å tro han kunne vært en god signering.

Å få inn en gammel men rutinert keeper, som skal ha sine dødskramper i målet våres er jeg mer tvilsom til at er noen god ide...

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

De er begge gode alternativer de også, men da kaster vi penger ut av vinduet også på mange måter.

En keeper man kunne solgt igjen og ikke bare hente inn keepere på utsatt pensjon er jeg mer for, og de pleier jo ikke bli bedre når de nærmer seg 40 normalt sett.

Det vanvittige potensialet som du tydeligvis mener han har vet man aldri om man får se blir noe, og med de keeperproblemene vi har hatt så må vi først og fremst handle noen som går rett inn og blir der, så får heller tiden vise om dette potensiale blir noe mer enn akkurat dette.

Lenke til kommentar

Szczesny har allerede ferdighetene inne. Det han trenger er mer kamperfaring. Han har en utrolig sterk personlighet, og det er ingenting i veien med det mentale. Han er en vinner. Kjøper vi for eksempel Sørensen har vi en meget solid keeper de to neste sesongene. I mellomtiden kan Szczesny lånes ut. I år til en Championship-klubb, neste sesong til en PL-klubb. Etter det kan vi se an situasjonen. Er Szczesny god nok til å spille fast for oss, gjør han det. Blir han ikke så god som jeg og alle andre gooners håper på, kjøper vi en ny en.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare kjøpe den beste vi kan få nå og selge den som ikke er best om 2 år?

Hvem det er blir jo ett fett, men å handle inn noe gammelt bare fordi han skal være klar til pensjon den dagen Szczesny blir funnet klar ser jeg ikke helt logikken i.

Best mulig keeper til enhver tid høres i mine øyne bedre ut da, så får den keeperen være 20 eller 35 år, bare han er den beste vi kunne få.

Lenke til kommentar

Thomas Sørensen er langt bedre enn Almunia. Se på tabellen, Stoke har ikke sluppet inn mange flere mål enn det vi har, og de er et langt svakere lag. Almunia har i snitt sluppet inn 1,06 mål hver kamp og reddet bare 66,7% av skuddene han fikk på seg. Thomas Sørensen slapp i snitt inn 1,06 mål hver kamp og reddet 77,4% av skuddene. Schwarzer er jeg ikke veldig keen på, men han funker greit. Thomas Sørensen ville vært en kjempesignering, og han har allerede masse PL-erfaring. Han ville også vært en svært billig løsning. Vi trenger rutine i laget, og det har Sørensen i bøtter og spann.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Arsenal defender Mikael Silvestre has yet to decide on a bid from CSKA Moscow after being offered a £4m-a-year deal by Abu Dhabi-based club Al Jazira.

Full story: Daily Mail

 

Håper det er noe i disse ryktene.

 

Aston Villa are set to make a £6m bid for Fiorentina goalkeeper Sebastien Frey.

Full story: The Sun

 

Kun £6m? Hvis ikke Wenger slår til skyter jeg meg selv.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

SKY 12.59 Barcelona president Joan Laporta is confident Arsenal will eventually accept defeat in their battle to hold onto Cesc Fabregas.

 

Blir så jævlig provosert over de spanske klubbene og deres maktsyke eiere. Jeg oppriktig HATER RM og Barca. Skittene horeklubber. Håper dere tviholder på Fabregas og sender en brukt doggybag i posten til Laputa når overgangsvinduet stenger.

 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Marchetti linkes til dere for den nette sum av €15 Millioner. Samtidig linkes Diego Alves, Almeria-Keeperen, til Firenze. Han er både yngre og ihvertfall like god som Frey, om ikke bedre. Dette burde egentlig være et realt alternativ. Iforhold til Arsene's politikk ellers på banen, eksplosive, yngre spillere med teknikk, så følger Marchetti opp med noe av det samme på Keeperplassen. En kraftkar med styrke og smidighet.

Lenke til kommentar

J. Sanderson er en svært pålitelig kar, så dette var fantastiske nyheter, iRoman. :) Håper vi får en bekreftelse fra Arsenal.com snart.

 

Edit: Har lest litt om Koscielny nå, og han skal visstnok være en meget god stopper. 1,86 høy, takler utrolig rent og er meget god til å lese spillet. Han er visstnok utenomjordisk god til å posisjonere seg. Det eneste negative er at han ikke er veldig sterk fysisk, men i en alder av 24 år har han god tid til å forbedre det. Han hadde også 138 "interceptions" denne sesongen, noe som er det 4. beste gjennom tidene i Ligue 1.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...