Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At en 33-åring som gjennom hele sin karriere har vært middelmådig har fått en ny vår som keeper ser jeg heller liten sjanse for. Jeg vil mye heller ha Almunia imål framfor Fabianski denne sesongen, men det er bare fordi Fabianski er så utrolig dårlig. Ingenting hadde gledet meg mer hvis Almunia hadde en sesong som i 08/09 da han var helt brukbar. Ingen Buffon eller pre-hjelm Cech, men ganske god. Dessverre tror jeg han har mistet troa selv, og forsvarsrekka har definitivt mistet tilliten til Almunia. Hvis Almunia driter seg ut på Anfield og koster oss 3 poeng kommer det til å bli en shitstorm uten like og Wenger vil bli stilt til veggs. Går en ny sesong på dunken pga enkeltspillere som ikke holder mål tror jeg Arsène vil få mange fiender. Dere som leser Arsenal-Mania og Arsenal-blogger vet hvordan det er. Folk begynner å bli lei, og det er her skoen trykker aller mest, også for meg. En topp keeper-signering hadde gjort så utrolig mye med hele laget, og sendt ut en melding om at Arsenal er med for å vinne, noe vi for øyeblikket ikke gjør overhodet. Det er betenkelig at vi har så svak dekning bakover på banen, framover har vi drømmedekning og flere verdensklassespillere.

Lenke til kommentar

Synes antall utgående spillere er skremmende i forhold til antall spillere inn.

 

ARSENAL

Inn:

Laurent Koscielny, Lorient, 8.5 mill. pund

Marouane Chamakh, Bordeaux, gratis

Kyle Ebecillo, Feyenoord, gratis

Phil Roberts, Norwich City, gratis

 

Ut:

Luke Ayling, Yeovil Town, gratis

Fran Merida, Atletico Madrid, gratis

Philippe Senderos, Fulham, gratis

Alie Sesay, Leicester City, gratis

Francis Coquelin, Lorient, lån

Luke Freeman, Yeovil Town, lån

Sam Byles, frigitt

James Dunn, frigitt

William Gallas, frigitt

Rhema Obed, frigitt

Mikael Silvestre, frigitt

Kerrea Gilbert, frigitt

Sanchez Watt, Leeds United, lån

Sol Campbell, Newcastle, gratis

Pedro Botelho, Cartagena, lån

Eduardo, Shakthar Donetsk, uviss sum

 

Kilde: VG.no

Lenke til kommentar
Men dersom Fulham får inn Brad Friedel fra Aston Villa, kan Schwarzer bli solgt.

 

Tar mye heller Friedel, men jeg blir egentlig storfornøyd nesten uansett hvem som kommer inn.

Står også at Schwarzer er tiltenkt en spillende trener-rolle. Kan jo være vinn vinn situasjon det, med tanke på Szczesny. Dessuten foretrekker jeg Schwarzer fremfor Friedel jeg da, men det er meg. Han stod forøvrig ganske bra i VM:

Lenke til kommentar

Det er maks to spillere på Ut-listen som ville fått spilletid.

 

To?

Merida, Cambell, Senderos, Silvestre, Gallas, Coquelin, Watt og Eduardo.

 

Dog Watt og Coquelin hovedsakelig i CC. Merida i CC, FA og kanskje noen ligakamper. Eduardo over hele fjøla. Alle midtstopperene ville fått kamper

Lenke til kommentar

Det er maks to spillere på Ut-listen som ville fått spilletid.

 

To?

Merida, Cambell, Senderos, Silvestre, Gallas, Coquelin, Watt og Eduardo.

 

Dog Watt og Coquelin hovedsakelig i CC. Merida i CC, FA og kanskje noen ligakamper. Eduardo over hele fjøla. Alle midtstopperene ville fått kamper

Merida, Coquelin og Watt ville fått spille i CC for å få sjansen til å vise seg frem, ikke fordi vi ikke har bedre alternativer. Senderos og Silvestre er søppel som jeg er glad for å ha ute av klubben. Dudu hadde hatt van Persie, Bendtner, Chamakh og kanskje etterhvert Vela foran seg i køen og ville ikke fått mye spilletid. Campbell ville fått noen kamper, men han er gammel og vil bare bli dårligere og dårligere. Gallas ville kanskje vært fast, men han er som nevnt tidligere en idiot som ødelegger moralen i klubben. Flott at han også er borte.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Det er maks to spillere på Ut-listen som ville fått spilletid.

 

To?

Merida, Cambell, Senderos, Silvestre, Gallas, Coquelin, Watt og Eduardo.

 

Dog Watt og Coquelin hovedsakelig i CC. Merida i CC, FA og kanskje noen ligakamper. Eduardo over hele fjøla. Alle midtstopperene ville fått kamper

Merida, Coquelin og Watt ville fått spille i CC for å få sjansen til å vise seg frem, ikke fordi vi ikke har bedre alternativer. Senderos og Silvestre er søppel som jeg er glad for å ha ute av klubben. Dudu hadde hatt van Persie, Bendtner, Chamakh og kanskje etterhvert Vela foran seg i køen og ville ikke fått mye spilletid. Campbell ville fått noen kamper, men han er gammel og vil bare bli dårligere og dårligere. Gallas ville kanskje vært fast, men han er som nevnt tidligere en idiot som ødelegger moralen i klubben. Flott at han også er borte.

 

Senderos er ikke søppel. Det er synd at han fikk mental breakdown etter pool kampen for noen år siden, for han har/hadde potensiale til å bli skikkelig god.

Lenke til kommentar

Han virket som et stort talent i de første kampene jeg så ham, men etter det var han rævva. Han fikk ikke engang spille for Everton da han var på utlån. Djourou er i mine øyne langt bedre.

 

Er det noen som er søppel så er det Djourou. Hver gang jeg har sett ham så selger han seg for lett. Den dårligste midtstopperen vi har.

 

Btw det er kjørt med tanke på keeper: http://www.fulhamchronicle.co.uk/london-sport/fulham-fc/2010/08/11/fulham-put-10m-price-tag-on-arsenal-target-mark-schwarzer-82029-27042715/

 

£10 mill for han er latterlig.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...