Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

 

"- For meg er det for mye penger. Klubben har gjort det klart at de ønsker at han drar. Da er det ikke normalt å be om slike summer. Dersom Barca-president Joan Laporta verdsetter Toure så høyt, så kunne han ha forklart hvorfor han ikke har spilt så mye, sier Seluk."

 

Indeed..

Lenke til kommentar

1+

 

Jeg skjønner rett og slett ikke at Barcelona får lov til å holde på slikt, eller at ingen reagerer på uttalelsene til spillerne. Det er så på trynet som det går an, de snakker som om Cesc skulle vært en bosman spiller, ingen respekt for oss i det hele tatt. Jeg synes vi skal sperre Barcelona helt ute fra muligheter når det gjelder å kjøpe og selge spillere.

Lenke til kommentar

Xavi: I have told Fabregas to join me at Barcelona

 

Er det bare jeg som syns at Xavi er alt for mye frempå i media? Leser nye uttalelser fra han nesten hver dag jo. Hold kjeft, din lille FITTE. Faen som jeg hater hele det råtne mannskapet der.

 

Så enig så enig. Er faen meg ikke mange spillere på det laget der jeg respekterer. Er vel nå kun Henry og Guardiola, ellers kan hele det drittlaget der bare brenne.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Sikkert old news, men Jerome Boateng har signert for City. Og det for så lite som 10£ mill. Latterlig av Wenger å ikke kaste seg på der.

 

Det var også latterlig at godeste Wenger ikke skaffet seg Given fra Newcastle..(1 år siden)

Lenke til kommentar

Aldri hørt om han før han ble linket og dermed ikke sett han spille. Dog har Lorient overasket stort i år og fransk liga er blitt ganske sterk så ser ikke bortifra at Wenger gjør noe bra her. Dog er det å gamble da fyren aldri har spilt i CL og vi vet ikke om han vil passe sammen med TV4. Spesielt om dette er den eneste defensive signeringen Wenger gjør.

Lenke til kommentar

Jeg vet ennå ikke helt hva jeg skal si om Schwarzer-saken. Det er ingen tvil om at han har vært god for Fulham, men jeg har en snikende mistanke om at han er en ganske tabbeutsatt keeper. Mener å huske at han ikke var så ekstremt stødig i Boro, og han har gjort et par tabber i Fulham også, sist på Emirates. Hvis vi henter han bør vi ikke betale mer enn £3m. Han er tross alt 37 år gammel allerede.

 

Er også skeptisk angående Joe Cole. Har lest et sted at vi har tilbudt han en kontrakt verdt £105k i uka. Til og med £80k i uke høres mye ut for min del. Som sagt tidligere, jeg håper ikke han kommer inn på bekostning av noen, f. eks. Rosicky. Har mye mer sans for Rozza både som spiller og person.

Lenke til kommentar

Joe Cole begynner å se ut som en lock. Flere aviser melder at han har gjennomført en basic medical, og at han har gått med på £80k i uka. Jeg er storfornøyd hvis vi kjøper Cole, klassespiller og han er engelsk. Tror likevel at siste ord ikke er sagt i denne sagaen.

 

Blues officials announced that Cole and Michael Ballack were free to leave the club yesterday just before the England winger was due to face the media at a World Cup press conference, but the 28-year-old refused to reveal his next move.

 

Cole is believed to have agreed a deal with Arsene Wenger a while ago, but it involves a clause which will mean Arsenal can back out if he fails a fitness test after returning from South Africa.

 

That is one reason why the player is believed to be reluctant to speak about his future and could explain why Cole was hardly used by manager Carlo Ancelotti in the run-in as it became increasingly obvious to Blues officials that he was to join one of their biggest rivals.

 

Sources suggest Cole has already signed a three-year, £80,000-a-week deal with the Gunners which would bolster Wenger's 'home grown' contingent for the 25-man senior squads to be submitted to the Premier League in August.

 

http://www.clubcall.com/chelsea/blues-know-coles-next-move-1068575.html?

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...