Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Virker på meg som at Mr.Brightside har peiling.

Overhodet ikke.

Så slutt å sutre når vi er i ferd med å signere en klassespiller i en posisjon vi trenger, da. Herregud. Snart på tide å blokkere deg sammen med Benbjo.

Please do. :)

 

 

Greit, du har overtalt meg. De pessimistiske innleggene dine gir meg ingenting annet enn oppgitthet. Kos deg i boblen din.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg digger faktisk Mr.BS. Han har så latterlig ofte rett i det han sier. Er 100% enig i at vi må ha fullstendig troa på det Wenger driver med. Han har tross alt vært med i gamet så lenge at han vet hvordan dette gjøres.

 

Bra med litt fornuftighet. Skulle vært flere som deg her.

 

Enig.

Lenke til kommentar

Vi trenger en stabil back med en gang. Da er det lurt å kjøpe en spiller med PL-erfaring. Vi har ikke tid til å vente på at førstevalget våres skal tilvenne seg ligaen når han er ung og uerfaren. Som TheGooner sier kan han slå begge veier, og jeg var virkelig ikke imponert over de defensive kvalitetene hans av det lille vi så han i VM. Jeg stoler på Wenger og er fornøyd uansett hvem av de to han henter. Henter han Debuchy så tyder det på at Jenkinson eller Bellerin er langtidsplanen hans.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Transfer Central TNC @TransferNewsCen

Mundo Deportivo: Arsenal have MADE a bid of €30m for Real Madrid mid Sami Khedira. Özil trying to convince him (via German reports)

 

Spennende. Synes Khedira har gjort sakene sine bra tross for at han har vært skadet lenge denne sesongen. Bekymrer meg litt at han er såpass offensiv hvis tanken er å spille ham med Ramsey. Med et bedre alternativ enn Arteta er han uten tvil.

 

Men, jeg tror jeg ville foretrukket Schneiderlin faktisk.

 

Perry Groves mener Sanchez kommer til å ende opp i Pool:

http://www.london24.com/sport/football/clubs/arsenal/sanchez_would_be_brilliant_for_arsenal_but_he_s_on_his_way_to_liverpool_says_groves_1_3668063

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Han fungerer fint der. Med litt ekstra trening på defensivt oppgaver kan han fort bli på nivå med Pirlo og Xabi. Hadde kjøpt Kroos framfor ganske mange rene defensive midtbanespillere. 99,5% av fotballspillere når ikke Kroos opp til knærne når det gjelder pasningskvalitet.

Lenke til kommentar

 

Han frykter og tror, men kommer ikke med noen begrunnelse annet enn at han tror han vil bli en del av Suarez dealen.

Mye tyder jo på at det ikke kommer til å bli noen sånn deal om spilleren ikke ønsker seg dit, og for Barca er det jo samme om de får summen fra oss eller avslag i en Suarez deal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

og for Barca er det jo samme om de får summen fra oss eller avslag i en Suarez deal.

 

 

Men for Liverpool er det ikke det samme, og etter Tottenham sin fiasko i fjor der de styrket dere på slutten kan man jo tenke seg at Liverpool vil unngå noe lignende.

 

 

Nå har vel Barca signalisert at Sanchez kan få gå om en klubb betaler det de krever for han. Så Liverpool kan jo mene hva de vil egentlig de.

Det har vel ikke virket ut fra de ryktene jeg har lest at det er et krav at Suarez må inn for at Sanchez skal få gå.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...