Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare si at traileren lover godt :)

Det ser ut som om serien om mulig har fått et enda videre budsjett. Ut i fra traileren minner produskjonen mer om en dyr Hollywood-actionfilm enn en TV-serie. Blir spennende å se hva som skjer utover sesongen!

Skrevet

Ja, trailerne lover virkelig godt :)

På hvilket klokkeslett i norge kan vi forvente at episodene er lastet opp på diverse nettsider? :innocent:

Skrevet

Jeg tenker rundt 3-4 tiden på mandag "morgen". :) Skal ihvertfall døgne. Husk å stå opp skikkelig sent på søndagen (17. januar)!

Skrevet (endret)

Neiiiii ikke post her! Nå tenker jo jeg på 24 igjen. Helvete, 1 uke føles ut som 1 år hver gang jeg tenker på 24 nå. Fy faen som jeg gleder meg, holy moly. Andre som skal døgne om en uke, natt til mandag? :D

Endret av tc47
Skrevet

Har du ikke sett den ABSOLUTT første lille traileren fra Comic Con eller whatever? Den som varer i sånn 30 sek med Jack og en eller annen fyr som snakker i en leilighet? :p

Skrevet

Neida absolutt ikke. Det er det eneste jeg har sett også så da kan jeg også si at jeg ikke har peiling på hva som kommer til å skje. Fy faen som jeg gleder meg nå, vanskelig å forklare! :D

Skrevet

Har ikke sett den heller eg. Men nå har eg jo hørt om den Tc. TAKK SKAL DU HA!!!!!!!!!!!!!! Hvor er spoileren????(For de uinnvidde: Yeah... joke...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...