Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

haha, sånn har vi vell aldri sett Mr. Sutherland før :lol:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha. Godt å lese om den hardbarka fansen som velger å være oppe på sesongpremieren. For mitt vedkommende, så venter jeg til tirsdag kveld. Da blir det en god middag før fire ville timer med 24 finner sted.

 

Siden Sutherland er fra USA, så tror jeg det blir noen hamburgere den dagen. :wee: Håper dere andre finner frem noe snadder til sesongpremieren. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Hehe. :D Sounds like a plan, men jeg klarer altså ikke så gjøre noe annet når jeg vet at det er en mulighet for meg å se episodene. Jeg stakk på bensinstasjonen og kjøpte masse smågodt osv, og har noe chips og drikke osv klar til å holde meg våken i kveld. Gleder meg så forbanna mye!

Lenke til kommentar
Sov fra 3.30 til 12.30 i dag. I'm ready.

 

Da burde jeg også være det. Sov fra klokka 3:30-14:00. Tenkte også på om jeg skulle stikke på kiosken og kjøpe noe. Føler at man på ha noe snacks til en 24 sesongstart og spesielt når det er dobbeltepisoder.

 

5:30 -> 14:30 her. men, er det ikke bare laste ned, sove, så våkne da den er ferdig, så sove da sett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...