Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

lærers rett til å opplyse foreldre?

olsen_st

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri latt faren min gått på et sånt møte, han har da ikke rett til å bli opplyst om slike ting, da dette ville gjeldt meg selv når jeg er myndig.. og jeg ville defintivt klaget ;)

Skrevet
Jeg hadde aldri latt faren min gått på et sånt møte, han har da ikke rett til å bli opplyst om slike ting, da dette ville gjeldt meg selv når jeg er myndig.. og jeg ville defintivt klaget ;)

Jeg hadde latt mine foreldre gå på et sånt møte.

Spess om det var en lærer jeg ikke likte. Da hadde jeg nok fyrt opp i en advokat og laga sikkelig tullball rundt dette.. :p

har selvsagt ikke råd til sånt, men tanken hadde vært morsom. ;)

Trådstarter: Krev bedre karakterer, ellers anmelder du henne for brudd på taushetsplikten de skriver under på når de bli lærere. :p

Skrevet
Trådstarter: Krev bedre karakterer, ellers anmelder du henne for brudd på taushetsplikten de skriver under på når de bli lærere. :p

Som er ett lovbrudd som nok straffes hardere enn det læreren vil...

Blackmail anyone???

Skrevet (endret)

Kan eleven selv tjene noe på dette (erstatning i form av cash?) eller vil en eventuell bot bare gå til Staten eller hvem det nå er som får pengene fra bøter?

Endret av Mokko
Skrevet

Blackmail anyone???

Han var nok kjempeseriøs.

Skrevet
Kan eleven selv tjene noe på dette (erstatning i form av cash?) eller vil en eventuell bot bare gå til Staten eller hvem det nå er som får pengene fra bøter?

Eleven har ikke hatt noe økonomisk tap, så nei.

Skrevet

Blackmail anyone???

Han var nok kjempeseriøs.

Sant nok... men klokken 04:08 ble nok ikke det plukket opp så lett :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...