Breidablik Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Mange som har postet resultater! Mye kjekker dette en HWBOT cup en haha Der er eg faktisk litt einig... Det er så greitt når ein står friare med val av både benchmark og hardware. Edit: Der fekk eg også ein brukbar score! Er det rekord til no? ORB Endret 1. desember 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Mange som har postet resultater! Mye kjekker dette en HWBOT cup en haha Der er eg faktisk litt einig... Det er så greitt når ein står friare med val av både benchmark og hardware. Edit: Der fekk eg også ein brukbar score! Er det rekord til no? ORB ORB Linken funket ikke for meg Skal prøve dette selv, om jeg ikke husker helt feil så ligger jeg rundt din score. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Fin konkurranse Mulig jeg slenger inn et bidrag også. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Im-po-nerende, Breidablik! Gratulerer! Lenke til kommentar
Cidsor Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) http://service.futuremark.com/home.action;...C96FFA25083F82F Endret 1. desember 2009 av Cidsor Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Kan man delta med flere maskiner? Om man kan det teller man da med i konkuransen med antall maskiner eller kun som bruker? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Kan man delta med flere maskiner? Om man kan det teller man da med i konkuransen med antall maskiner eller kun som bruker? For det første, hva tror du selv? Tenkte meg det.. Det er jo samma for oss hvilken eller hvem sin maskin som brukes. Bare brukeren leverer "varene" Det er også kjekt om brukeren har en adresse som en eventuell premie kan sendes til Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Har man maskin, har man adresse. :]] Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Tenkte ikke på meg selv , men det er jo greit å få avklart om man kan få flere "lodd" i konkuransen. Mange som har mer en en maskin. Jeg synes dette er et flott initiativ. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Nå blir jeg irritert her. Skulle klinke til med en score på 10k på den stasjonære også tilter strømmen totalt her og skrur seg både av og på... Når gikk fristen ut igjen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Nå blir jeg irritert her. Skulle klinke til med en score på 10k på den stasjonære også tilter strømmen totalt her og skrur seg både av og på... Når gikk fristen ut igjen? 29/11-2009 : 22:35 Fristen er 1 uke, den kan bli gjort lengre hvis det er få bidrag=) Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 På mandags om kommer Var vell en uke fra i går, så da blir det vell noe slikt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Flott og se at det er mange som syns dette er gøy, for vi har tenkt og arangerer flere klokke-konker. Noen litt mer seriøse og noen bare får å ha det artig:) Vi har en god del gode klokkere og mange som intriserer seg, men miljøet er ikke akkuratt hardtstående. Og det er ihvertfall noe av det jeg håper konkuranser kan bidra med. At vi får tilbake slik det var før:) Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 par kjappe forsøk artig sak dette her... cred til gutta som har stelt i stand dette. Lenke til kommentar
LarsSkogmo Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 En kjapp liten runde på meg http://service.futuremark.com/compare?3dmv=1648523 Lenke til kommentar
zenny Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Detta hørtes spennende ut, så jeg slenger meg med på lasset! Her er mitt bidrag for denne runden: http://service.futuremark.com/home.action;...54554D659114330 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) 22stk. på lista nå :!: Hadde aldri forestilt meg at det konken skulle få så mye oppmerksomhet. Varmer nerden i meg Håpte på at ihvertfall 10stk. skulle prøve seg, men over 20 trodde jeg aldri:P Endret 2. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg er skikkelig innstilt til utfordringer, gleder meg til å begynne! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Blir og dele opp i puljer tenker jeg de neste rundene:) Og øke vansklighets graden noen hakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå