Gå til innhold

Nizzen og Soppens jule-oc-konkuranse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
22stk. på lista nå :!:

Hadde aldri forestilt meg at det konken skulle få så mye oppmerksomhet.

Varmer nerden i meg :love:

 

Håpte på at ihvertfall 10stk. skulle prøve seg, men over 20 trodde jeg aldri:P

Har gledet meg til neste runde siden i gaar. XD

 

Med en bærbar PC som kun er ment å kjøre kontorapplikasjoner får jeg nøye meg med 3Dmark01 :)

 

Men; forsøk nummer to etter justering av oppløsning ga dette resultatet, så da er jeg vel med?

Jepp du er nok det. :D

Lenke til kommentar

Dette skal jeg være med på. Kan man bytte maskiner under veis, eller må man holde seg til samme maskin gjennom hele konkurransen?

 

Kjørte en kjapp 3DMark 2001 på laptopen å fikk 30370, er ikke helt sikker på hvordan jeg skal løse det enda :ermm: Har verken prøvd å klokke ned eller opp før :p

Endret av xibriz
Lenke til kommentar
Dette skal jeg være med på. Kan man bytte maskiner under veis, eller må man holde seg til samme maskin gjennom hele konkurransen?

 

Kjørte en kjapp 3DMark 2001 på laptopen å fikk 30370, er ikke helt sikker på hvordan jeg skal løse det enda :ermm: Har verken prøvd å klokke ned eller opp før :p

Kjør nyere 3dmark. Jeg fikk 400 3dmarks i 06 og 2500 i 01 på laptopen min. ;)

Endret av Benny
Lenke til kommentar
Dette skal jeg være med på. Kan man bytte maskiner under veis, eller må man holde seg til samme maskin gjennom hele konkurransen?

 

Kjørte en kjapp 3DMark 2001 på laptopen å fikk 30370, er ikke helt sikker på hvordan jeg skal løse det enda :ermm: Har verken prøvd å klokke ned eller opp før :p

Kjør nyere 3dmark. Jeg fikk 400 3dmarks i 06 og 2500 i 01 på laptopen min. ;)

Bra Benny, kjør på:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...