Gå til innhold

Hvordan kan "Mote- og velvære" bli bedre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mote og velvære er forøvrig en kategori i veldig fin vekst. Målt i antall innlegg er det forumets 17. største kategori. Det er et stort potensiale her, så vi vil gjerne få med oss entusiastene i kategorien for å utvikle forumet videre. Dessverre har vi jo ingen samarbeidspartner som har dette som fokus, men man vet jo aldri hva som kan komme på plass ved en senere anledning. Prisguide.no vil jo også få inn flere motekategorier de kommende ukene, som også kan få en effekt på motesnakket på forumet.

 

Så fyr gjerne løs med alle ideer og ønsker man har, for her har dere jo laget et godt grunnlag med mye aktivitet :)

Lenke til kommentar

Jeg sendte en søknad til mailen som var spesifisert i nyhetstråden ang. forumveiledere nå. Det var så vidt jeg kunne se ikke noe annen informasjon. Er spent på hvordan prisguiden.no har tenkt til å inkorporere en mote-del.

 

 

Det burde legges til at HoS i AnewZ innlegg står for House of Singles, og det ligger i Oslo.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Men ja, burde ikke velvære blitt splittet ut i egen kategori? Det går ann å være opptatt av velvære uten å være det minste intressert i mote.

 

Internasjonalt fins det jo tilogmed store forum dedikert kun til barbering. Spørsmål rundt det havner i en stor og uoversiktlig tråd, eller i små tråder som ingen ser slik det er nå.

Lenke til kommentar

Det er vel bare et spørsmål om tilbud og etterspørsel. Er det mange nok tråder og nok interesse for velvære for seg selv blir det sikkert opprettet som en underkategori. Jeg ser ikke behovet da, som thrice sier, mange er interessert i begge deler og henger en del sammen.

 

Internasjonalt fins det store forum for det aller meste, men her på diskusjon er den potensielle brukermassen begrenset til lille Norge, med de konsekvenser det innebærer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...