Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, morsomt å lese dette etter mitt forrige innlegg:

 

"Bordeaux's in-demand striker Marouane Chamakh has promised a decision soon on his future. Arsenal and Liverpool are both believed to be keen on signing him on a cut-price deal with his contract due to expire at the end of the season." '

 

(kilde: Daily Mirror via BBC sin ryktebørs)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

£25m i transfer og £12m i signon er hårreisende for en spiller på 26 år hvis kontrakt går ut til sommeren.

 

(man skal jo alltid være forsiktig med å sammenligne virkeligheten med FM, men jeg har aldri tilbudt £12m i signon til noen spiller. Høyeste jeg har gitt er vel rundt £3,5m...)

 

Er det derimot £2,5m og £1,2m så kan jeg vel til dels forsvare det.

Lenke til kommentar
£25m i transfer og £12m i signon er hårreisende for en spiller på 26 år hvis kontrakt går ut til sommeren.

 

(man skal jo alltid være forsiktig med å sammenligne virkeligheten med FM, men jeg har aldri tilbudt £12m i signon til noen spiller. Høyeste jeg har gitt er vel rundt £3,5m...)

 

Er det derimot £2,5m og £1,2m så kan jeg vel til dels forsvare det.

 

Det KAN bli £25 tilsammen over 5 år hvis kontrakten gjennomføres...

Endret av Slystr
Lenke til kommentar
£25m i transfer og £12m i signon er hårreisende for en spiller på 26 år hvis kontrakt går ut til sommeren.

 

(man skal jo alltid være forsiktig med å sammenligne virkeligheten med FM, men jeg har aldri tilbudt £12m i signon til noen spiller. Høyeste jeg har gitt er vel rundt £3,5m...)

 

Er det derimot £2,5m og £1,2m så kan jeg vel til dels forsvare det.

Hvor får du £25M i transfer? Kontrakten utløper til sommeren så vi kan få han på free transfer.

Lenke til kommentar

Hvis jeg nå har misforstått alt, noe jeg innser at jeg kanskje har, så er forslaget altså:

 

5 års kontrakt verdt £25m (inkludert en signon på £12m), noe som vil si en årslønn på £2,6m.

 

Hvor mye er det Stevie eller Torres har i årslønn?

 

Signon'en er fortsatt hårreisende. Se for dere følgende samtale med en ny arbeidsgiver:

 

"Hei, dersom du begynner å jobbe hos oss får du 26 millioner kroner i årslønn, pluss at vi betaler deg 120 millioner med en gang"

 

...

 

Hvor får du £25M i transfer? Kontrakten utløper til sommeren så vi kan få han på free transfer.

 

 

Jeg misforsto noe grassat, sorry :p Er for tidlig på morran og jeg har bare bøtta tre kopper kaffe så langt i dag ;)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Hvis jeg nå har misforstått alt, noe jeg innser at jeg kanskje har, så er forslaget altså:

 

5 års kontrakt verdt £25m (inkludert en signon på £12m), noe som vil si en årslønn på £2,6m.

 

Hvor mye er det Stevie eller Torres har i årslønn?

 

Signon'en er fortsatt hårreisende. Se for dere følgende samtale med en ny arbeidsgiver:

 

"Hei, dersom du begynner å jobbe hos oss får du 26 millioner kroner i årslønn, pluss at vi betaler deg 120 millioner med en gang"

 

...

Stemmer nok bedre...

 

 

Er enig at det er helt vilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...