Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser vi henter en halvavdanket spiller fra standard. Voronin edition 2 :)

Ikke undervurder Jovanovic, han er en av de bedre spillerne på det serbiske landslaget. Jeg foretrekker Krasic, ettersom han har imponert meg i det siste... men jeg minnes målene til Jovanovic mot Romania. Dette blir nok ingen ny Voronin, dette er en spiller som kan gjøre en bra jobb. Gleder meg til å se hva han og landslaget kan utrette i VM, ettersom kvalifiseringen har vært fornøyelig å følge med på.

Lenke til kommentar
Tror jeg forebeholder meg retten til å være greit skeptisk til denne signen jeg.

For all del, vær skeptisk. I Liverpool sitt tilfelle lønner det seg å være skeptisk, bare ikke kall ham flopp før du har sett ham spille et par kamper i PL ;). Personlig er jeg glad for signeringen, men Marouane Chamakh virket som et mer spennende alternativ... og siden Jovanovic er bekreftet nå, så tviler jeg på at vi får begge.

Lenke til kommentar

Ja, hvorfor ikke prøve ut mer Nemeth og Pacheco? Pacheco gjorde et meget godt innhopp når han fikk sjangsen, og i dagens fotball er han absolutt ikke for ung til å spille mer eller mindre fast. Han er jo tydeligvis GOD nok, så hvorfor ikke?

 

Da hadde man også sluppet skyhøye lønninger på spillere fra Tyskland/Serbia osv.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ser Simon Kjær (20) kunne tenkt seg til Liverpool. Han har en buyout-klausul på 12mill euro, så det hadde ikke vært meg i mot om vi solgte Skrtel og kjøpte han. Synes egentlig ikke Skrtel har vært god siden begynnelsen av forrige sesong. Kjær blir regnet som et av verdens største stoppertalenter, og er fast inventar på Palermo og det danske landslaget.

 

Kilde

Lenke til kommentar

http://www.givemefootball.com/internationals/can-anyone-stop-fernando-torres-and-david-villa--

 

Det må jo bare være drømmen, slik det har vært siden Torres kom til Liverpool, å få begge disse til Meyserside. Det ser jo mørkt ut nå mtp økonomien, men å hive alle pengene til Valencia å få 1 spiller i verdensklasse, istedet for de 3-4 middelsspillerene som kjøpes hver gang så kan det være mulig.

 

For håpe Villa blir enda mer fristet til å spille på lag med Torres etter VM i Sør Afrika.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...