Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen Santa Cruz ikke er ønsket er jo kun fordi City ikke gir han uten blodpris.

Noe Liverpool ikke har råd til å betale.

Tviler også som du angående om City vil eller kommer til og selge.

 

Men noen må jo vike med ny manager, blir spennede å se hvem som blir kastet ut av City.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Grunnen Santa Cruz ikke er ønsket er jo kun fordi City ikke gir han uten blodpris.

Noe Liverpool ikke har råd til å betale.

Tviler også som du angående om City vil eller kommer til og selge.

 

Men noen må jo vike med ny manager, blir spennede å se hvem som blir kastet ut av City.

Hvis City kjøper nye spisser i januar er det ikke rart om noen må gå. De har trossalt 200M£ å handle for.

Lenke til kommentar

Snart er butikken åpen for kjøp og salg igjen.

Spillere som ryktes til å dra er Babel,Dossena,Degen,Voronin.

 

Babel drar nesten garrantert,bayern,ajax og tottenham(seriøst,dette laget samler på spisser) skal vist være interesert i rapper'n vår.

 

Syns ikke Dossena skal selges,om Liverpool ikke tjener penger på det,Liverpool trenger penger for å kjøpe.

Lenke til kommentar

UT: Kuyt, Voronin, Dossena, Degen og Babel

 

INN: Quaresma og Pavlyochenko/Toni

 

Quaresma med fart og teknikk, og en stor sterk spiss som kan skape mere rom for Torres.

 

Vi stiller i diamant formasjon med Aquilani som defansivt anker og Gerrard på offansiven, og 2 spisser

?????

Proffit!

 

(Helt sikkert skrivefeil på Pav.. men men ;D)

Endret av freadrik
Lenke til kommentar

Igjen og igjen og igjen må jeg skrive dette, hold kjeft. Det er ikke vondt ment Latias, men du er vel den 6. eller 7. i rekken av de som er helt på jordet når det gjelder Quaresma. Ricardo Quaresma floppet ikke i Chelsea, han led under Guus Hiddink. Scolari hentet han på lån fra Inter, i sin debut imponerte han stort og var blant banens beste. Han ble byttet ut til buing, ettersom han virket frisk og rask og dominerte på banen. I alle kampene hans i Premier League gjorde han det bra, til tross for dette fikk han knapt spilletid under Guus Hiddink. Hvordan noen kan påstå at han floppet med fem (4 i PL og 1 i FAC) kamper spilt er uforståelig for meg.

 

Quaresma kunne tatt Premier League med storm, faktisk tror jeg Premier League passer han mye bedre enn Serie A. Nå håper jeg at en god del får meg seg dette så jeg slipper å skrive/fortelle det hver eneste gang noen påstår at han floppet i Premier League.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...