Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja fuckings takk sier jeg bare. Huntelaar er vel et usikkerhetsmoment, men han burde da klare å putte noen mål hvertfall. Alltid synes han har vært litt hypa pga mange mål i Nederland (som ikek akkurat er den beste ligaen), men tror han er en av de bedre spissene vi har sjangs på i dette vinduet. 8 mål på 20 kamper for Real er jo helt greit. Sliter med spilletid i Milan, det bekymrer meg litt. Men tror det kan være en positiv signering.

Lenke til kommentar
Ikke så rart om Huntelaar sliter med spilletid når Milan har Pato, Boriello og Inzaghi.

Ærlig talt, det er litt rart, Huntelaar er bedre enn de alle foran mål, selv med enn mann som Inzaghi på laget. Itilegg er Pippo en veldig kortsiktig løsning, men det har vel blitt en tradisjon å ta vare på gamle spillere som enkelte ganger viser gode takter i Milano. Boriello er jeg selv en stor fan av, ønsket han til Roma når det var snakk om en overgang. Men at han til en viss grad har funnet tilbake formen han hadde i Genoa-drakta for et par år siden, var mildt sagt uventet.

Lenke til kommentar

Rafa om handel i januar: "There is not too much time. We are working and analysing things but it is not easy. In the market there are not too many players available and if there are, they are expensive. At this moment, we are continuing to work and we will see."

 

 

FÅ FINGER'N UT AV RÆVA(Til Lucas)!

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...