Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Floppa vel greit i Chelsea vil jeg påstå. Oppskrytt av youtube og Fifa. Har heller nesten ikke spilt de siste årene, så nei takk. Setter Silva og mange andre milevis foran, til tross for at han nok er billigere.

 

Ikke vondt ment, men her har du absolutt ikke peiling. Han var langt fra å floppe i Chelsea, faktisk gjorde han det svært godt når han fikk sjansen. I det store og det hele var det jo Scolari som hentet han, og når Scolari måtte gå, så ga ikke Hiddink han sjansen. Når det gjelder prisen, så er det nok en vesentlig forskjell, ja.

Lenke til kommentar

Mata-ryktet er det beste ryktet Liverpool har hatt på en liten evighet. Han er 2 år yngre enn Silva, han er mer målfarlig og kommer også fra Valencia. Jeg har respekt for vingene Valencia har utviklet de siste årene, mtp. Silva og Joaquín. Jeg vet at sistnevnte ikke har vært så god de siste årene, men det skal litt til for å utvikle 3 gode vingspillere (jeg sa gode, ikke verdensklasse... så ikke kveruler nå :p).

 

Jeg har sett litt på ham de to-tre siste dagene, og han virker som en ganske god spiller. God teknikk, god målratio og allsidighet. Dette er vel noe sånt som Rafa leter etter, men jeg skjønner ikke hvordan vi skal kunne finansiere et slikt kjøp. Er der snakk om et bud nå i januar, eller mot sommeren?

Lenke til kommentar
Jeg skal ta mot RvN med åpne armer, jeg. Og Mata også forsåvidt.

Me too, så lenge ikke Beattie blir det eneste vi får. Jeg liker ikke spillere av hans type, han er som Kuyt med et aggresjonsproblem. Det eneste vi kunne ut fra ham er kontrovers som fy, han er ikke Liverpool materiale på noen måte i mine øyne...

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar

Det er ikke det at jeg ikke liker Huseklepp, er Brannsupporter.... meen, ærlig talt tror jeg Huseklepp ikke er noe for en klubb av vår størrelse (jadda, jeg er klar over hvordan vi ligger an denne sesongen). Jeg kunne forventet å ha ham linket til de fleste klubbene i Championship, og enkelte lag i PL som Hull, Sunderland, Wolves, men Liverpool FC? Hvor skulle han ha spillt for oss, og er han virkelig materiale for førstelaget? Sikkert bedre enn Voronin, men allikevel.

 

Jeg velger å ta det hele med en stor klype salt, og håper Huseklepp blir der han hører til; i Brann og Bergen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...