Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Spisser Liverpool har vært linket til dette vinduet:

 

Lucas Podolski

Darren Bent

 

Thierry Henry, på lån

Mauro Zarate, Inter, på lån

Jackson Martinez, 25år, £8,5M

Paco Alcacer, 18 år, Valencia, £18M

Emanuel Adebayor, 25 år, Man City, £18M

Luuk de Jong, 21 år, FC Twente, £15M

 

 

Gonzales Higuain,24 år, Real Madrid, £18-20M

Roberto Soldado, 26 år, Valencia, £15-18M

 

I rekkefølgen for de 6 jeg helst vil ha (med sannsynlighet om vi kan få dem nå i januar)

 

1: Lucas Podolski (lite sansynlig)

2: Higuain (veldig lite sansynlig)

3: Soldado (lite sansynlig)

4: Adebayor (veldig lite sansynlig)

5: Luuk de Jong (sansynlig)

6: Darren Bent (sansynlig)

Endret av YNWA32
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spisser Liverpool har vært linket til dette vinduet:

 

Lucas Podolski

Darren Bent

 

Thierry Henry, på lån

Mauro Zarate, Inter, på lån

Jackson Martinez, 25år, £8,5M

Paco Alcacer, 18 år, Valencia, £18M

Emanuel Adebayor, 25 år, Man City, £18M

Luuk de Jong, 21 år, FC Twente, £15M

 

 

Gonzales Higuain,24 år, Real Madrid, £18-20M

Roberto Soldado, 26 år, Valencia, £15-18M

 

I rekkefølgen for de 6 jeg helst vil ha (med sannsynlighet om vi kan få dem nå i januar)

 

1: Lucas Podolski (lite sansynlig)

2: Higuain (veldig lite sansynlig)

3: Soldado (lite sansynlig)

4: Adebayor (veldig lite sansynlig)

5: Luuk de Jong (sansynlig)

6: Darren Bent (sansynlig)

 

 

dt jeg også er redd for .. : o

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det er ikke så farlig om ryktet er to dager gammelt eller fra i dag, så lenge ingen har postet det før deg, Ginecólogo Necrolamedor.

 

 

Er fremdeles negativ til et kjøp av Bent og tror i så måte at overgangssummen vil bli altfor høy. Hoilett derimot er en meget spennende spiller. Men jeg føler at vi trenger spillere som kan gå rett inn på laget og forsterke oss betraktelig à la Podolski, Soldado, Cavani osv.

Lenke til kommentar

Det er ikke så farlig om ryktet er to dager gammelt eller fra i dag, så lenge ingen har postet det før deg, Ginecólogo Necrolamedor.

 

 

Er fremdeles negativ til et kjøp av Bent og tror i så måte at overgangssummen vil bli altfor høy. Hoilett derimot er en meget spennende spiller. Men jeg føler at vi trenger spillere som kan gå rett inn på laget og forsterke oss betraktelig à la Podolski, Soldado, Cavani osv.

Tenker litt det samme som deg om Arsenal. Vi trenger ikke typer som denne Suarez, vi trenger typer som går rett inn på laget, alla Ronaldo, Messi, Gomez ovs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Tenker litt det samme som deg om Arsenal. Vi trenger ikke typer som denne Suarez, vi trenger typer som går rett inn på laget, alla Ronaldo, Messi, Gomez ovs.

 

Tja, i 2008/2009-sesongen var det vel kun selve bredden og hele troppen som tildels forhindret Liverpool i å vinne ligaen. Men nå er situasjonen helt annerledes og vi mangler både spisser, kantspillere og sentrale midtbanespillere. Så med andre ord synes jeg ikke vi har råd til å vente på at spillere som Henderson og Carroll skal slå til om eventuelt ett år.

 

 

Nå vet jeg ikke hvordan ståa er i Arsenal, men synes da at dere har et ganske godt førstelag.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok du er inne på noe der. Torres forsvinner nok fra Chelsea, men det er kanskje mer sannsynlig at det skjer til sommeren. Chelsea må jo ha inn en erstatter, siden de nå også mister Drogba, og Anelka allerede er long gone.

 

Blir spennende å se hva som skjer med Liverpool i dette vinduet. Det har vært en del rykter, men jeg tviler på at det blir noe storkjøp. Det er ikke så mange spillere som faktisk er tilgjengelige.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...