Gå til innhold

Manchester United quiztråd!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt forsøk på å kamuflere googling det der, Sameboe. :)

Nå ble jeg faktisk flau på dine vegne, for jeg har ikke googlet det eller søkt frem resultatet i det hele tatt!

Flau på mine vegne?

 

1. Du mistet troverdigheten din helt da du ikke la skjul på at du googlet tidligere i dag.

2. Hvis du føler deg dum når du gjetter Brown, hvorfor i all verden gjør du det da?

3. En slik setning der men prøver å forklare slik du gjør er et tegn på at dette er googling.

 

Som jeg skrev tidligere; ekstremt lett å gjennomskue.

 

Men drit i det nå, vi fortsetter med spørsmål.

Lenke til kommentar
Godt forsøk på å kamuflere googling det der, Sameboe. :)

Nå ble jeg faktisk flau på dine vegne, for jeg har ikke googlet det eller søkt frem resultatet i det hele tatt!

Flau på mine vegne?

 

1. Du mistet troverdigheten din helt da du ikke la skjul på at du googlet tidligere i dag.

2. Hvis du føler deg dum når du gjetter Brown, hvorfor i all verden gjør du det da?

3. En slik setning der men prøver å forklare slik du gjør er et tegn på at dette er googling.

 

Som jeg skrev tidligere; ekstremt lett å gjennomskue.

 

Men drit i det nå, vi fortsetter med spørsmål.

KAN DU VÆRE SÅ SNILL Å SLUTTE! JA, JEG GOOGLET CHARLTON ISTED! MEN ETTER DET HAR JEG IKKE GOOGLET NOEN SPØRSMÅL! SELV OM DU TROR DU VET MEST, OG HVIS IKKE DU VET SÅ GOOGLER MAN? PISS MEG I ØRET! DU HAR VIRKELIG INGENTING Å BEVISE MED!

 

Jeg gjetter Brown fordi jeg hadde det i underbevistheten, visste at han spilte veldig mye sesongen 06/07 men var ekstremt usikker på om han var skadet på slutten eller ikke... skjerp deg!

Lenke til kommentar
Flott. Da har Sameboe underholdt oss med et spektakulært kveldsshow, så kan vi gå tilbake til quizzinga.

 

:)

Du som faktisk driter deg ut her!

 

Du kan jo også få se på loggen min hvis du vil det?

 

Nå kan vi gå tilbake til quizen!

 

 

 

 

 

Hvilken manager var i stolen fra 37 til 45 :)?

 

Ganske sikker på at det var Walter Crickmer.

Det er 100% riktig ;)

post-114266-1259536944_thumb.jpg

post-114266-1259536958_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...