Gå til innhold

Kombinerer biler og store våpen (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker et gøy bilspill med skytevåpen jeg spilte på PSone med en kompis for mange år siden (kommer f*** ikke på navnet nå!!) Hadde bl.a axel. Den store fienden var en IS-bil med klovn på taket.. Det var utrolig gøy!

Ellers kom det jo et spill til PS3, en som gutt ble det en IQ sperre av dimensjoner. Man styrte retning på bilen med en stikke og retning på gønneren med den andre. Ble bare kaos!! (Gikk bedre med litt trening though..)

Spennede å se hva dette har å by på! =)

Skrevet

Hadde mye morro med interstate 76 og 82 på pc gitt :)

Senere så kjøpte jeg Twisted Metal til ps1 og Vigilante V8 til N64, som begge var kjempemorro i multiplayer.

Håpe det blir noe ala disse.

Det var et bilskytespill på Xbox 360 som jeg ikke husker navnet på, spilte bare demoen litt morro var det ,men spillet fikk visst dårlige reviews.

Skrevet
Men dette er da ikke nytt. Hvis jeg husker rett gikk vel Twisted Metal ut på noe av det samme?... :hmm:

TAKKTAKKTAKKTAKKTAKK! Gud jeg begynte å irritere meg!! Vil si at Full Auto 2 også har det samme konseptet.. Så nytt er det ikke nei.

Death Rally og Carnage er også racing spill med våpen =)

Skrevet
Det første jeg kom til å tenke på var Deathtrack. Det var "fantastisk bra" back in the day.

post-110767-1259230215_thumb.jpg

Alt annet er kopi.

Ser ut til at det har kommet en oppgradert versjon

Death%20Track%20pc.jpg

Skrevet
Interstate 76' (PC)

Rouge Trip (PS1)

+ eit spel eg har gløymd navnet på

Synest det er for få gode bilspel med våpen.

Twisted Metal var et godt spill(iallefall gøy i en alder på 12-13...)

Skrevet

Ah, Interstate '76 :love:

Husker oppdraget på '82 der man skulle kjøre i en slags gruve. Var konge.

Tror jeg må grave fram Interstate '76 igjen.. Synd jeg sikkert ikke kommer til å syns grafikken er like heftig som jeg syns den gang.

Skrevet

Sjekket Interstate '76:

"Built-in Internet Play -- Skid, fishtail and crash your way through 30 wicked missions including multiplayer options -- eight-player LAN, modem and internet combat "

Ser ut til at det blir LAN-party...evt. over hamachi i nær framtid ;D

Skrevet

Dette tror jeg kan bli et friskt pust i bilspillverdenen, men jeg har faktisk også lyst til å teste Interstate '76 og '82 igjen! :) Har begge hjemme!

Men Carmageddon.. Noen skulle VIRKELIG gå inn for å lage en oppfølger med samme konsept som de forrige!

• Opprett ny...