Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

BDSM - Hint, tips og erfaringer


Lindoniel

Anbefalte innlegg

Jeg vil prøve bdsm, jeg er i oslo. er det noen som kan skrive meg og vi kan snakke om bdsm først? vennligst kontakt meg på Snapchat: mlauree1. Takk skal du ha

 

eng:i  want to try bdsm, i'm in oslo. is here somebody who can text me and we can talk about bdsm first? please contact me at snapchat: mlauree1 .  thank you

 

:devil:  :devil:  :devil:  :innocent:  :innocent:  :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@mlauree1 

 

Du kan sjekke ut kalenderen til Oslo BDSM, de har endel åpne kafe og fester hvor man ikke trenger å være medlem for å komme inn på. Evt så kan man også melde seg inn så lenge man er 18 år eller mer. http://www.oslobdsm.no

 

Er du 18 år eller eldre så kan du også lege en profil på http://www.smil-norge.no som er en gratis side, man kan melde seg inn i foreningen som da støtter SMil's sitt seksual politiske arbeid + drift av nettsiden, og man får da også tilgang til medlemsdelen av forumet. Men som sagt gratis å lage profil. Her finner du også kontaktannonse kategorier i forumet.

 

Har du spørsmå så kan du sende meg PM her, eller på SMili Norge sine sider (bruker også Zimon der og er også en av moderatorene). Send evt mail til våre [email protected] mail om du har spørsmål så svarer vi der.

 

Ellers har du også fetlife som er på en måte kinky sin versjon av facebook, men er mye internasjonalt der, men finner også norske brukkere og grupper.

 

Er du under 18 år så kan du også kontakte www.ungbdsm.no for info og treff for likesinnede. Ungbdsm er opp til 30år. ungbdsm er endel av skeivungdom/llh og har også samarbeid med SMil Norge.

 

Kontakt meg gjerne, men jeg har ikke snapschat, så du trenger meg ikke der dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Er nok litt off topic ja, men eneste jeg kan tenke meg er evt Swingers klubber.

Jeg veit det er litt tilbake i tid, men jeg er litt nysgjerrig her. Er egentlig swingers klubber noe å anbefale?

Nå bor jeg rett nok i utlandet, og har ingen erfaring med det i Norge, men her jeg holder til så har swingers klubbene et forholdsvis elendig rykte på seg i BDSM-miljøet. Spesielt for jenter/kvinner kan det by på ubehagelige opplevelser i form av klåing, menn som runker til «hva som helst» man gjør, eller annen generelt elendig oppførsel man aldri har bedt om. Bare det at det er plakater hvor det står «nei betyr nei» i klubbene sier egentlig sitt om swingers-miljøet her. Jeg har aldri sett en eneste slik plakat i en BDSM-setting. BDSM-miljøet her virker å ha en totalt annen forståelse av samtykke og hva som generelt er greit og ikke. Litt banalt sagt, men her i området virker det som swingers-folk klår seg til action mens BDSM-folk faktisk bruker ord og snakker sammen først.

Mulig det er anderledes i Norge?

Lenke til kommentar

Ingen god forklaring eller erfaring her faktisk. Men kan ha noe litt med det å "swinge" og mange tror at det er "lett å få seg noe" etc, eller noen tror det er åpent for alle. BDSM folk er mer en mot en, evt etter avtale flere involvert. Men ja av egen erfaring så er BDSM miljøet i Norge ganske så bra, ikke så mye tull, klart noen kan være ødeleggende, men f.eks på Oslo BDSM så er det folk som har "vakt" oppdrag utover kvelden, som besøkende evt kan henvende seg til om de opplever ubehageligheter etc.

 

Personlig aldri vært på noe swingers klubb/treff, men har min dose erfaring av BDSM treff/fester etc.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Må selv innrømme at jeg også liker BDSM, det går som regel i solo-BDSM her da. Liker den røffe typen da, det å gi meg selv smerte. Blir faktisk tent av det. :dribble: Drømmen er jo så klart å ha BDSM med en partner da.

 

Med egne erfaringer, så bør man være forsiktig med penisringer. Man kan sette seg fast i den, hvis man er riktig uheldig. Og hvis man elsker elektrisitet, så bør man aldeles ikke bruke strøm fra en stikkontakt, da kan det riktig gå galt, hvis uhellet er ute. Bruk heller apperat som bruker AAA eller AA batteri.

Lenke til kommentar

Penisringer er ikke noe problem, bare ikke ha på for stram over lang tid + styr unna de i stål (såfremt ikke store nok til at blod får passere uten problemer). De fleste penisringer er laget i silicon, gummi, plastikk og kan lett klippes av om det blir feil og man ikke får den av, stål er det litt verre med. Boltsaks er bra å ha i hende da. ? Penis ringer kan faktisk gjøre ens penis mer følsom samtidig som beholder ereksjonen lengre eller hardere. Tips om man har ereksjonsproblemer eller ønsker å få den opp igjen raskere etter gang nr 1 så bruk penisring og evt sammen med penispumpe (evt om partneren suger bra ? hehe), vakumet vil trekke blod inn i penis og penisringen vil hjelpe til å holde på ereksjonen.

Ang strøm-lek så er det trygt når gjøres riktig!

1. Bruk TENS unit, Violet Wand eller annet som er laget for bruk på menneskekroppen! Aldri bruk rett fra 230V i veggen etc! Strøm SKAL respekteres og behandles deretter og når bruker riktig utstyr på riktig måte så er det trygt.

2. Aldri rundt hjerte området da om det går strøm igjennom hjertet så kan det skape urytme eller hjertestans! Generell regel er å holde seg under navelen. Selv om det kan brukes ovenfor, f.eks brystvorter. Husk at strøm tar raskeste vei til gjort så om man bruker en TENS unit og har pluss på høyre brystvorte og minus på venstre så vil strømmen gå fra ene brystvorten til den andre og da fare for passerer innom hjertet om det er lettere for strømmen en i huden etc. Violet wand derimot lager høyspent i en glasskolbe med gass og når den føres nær huden så får man overslag og blir som små stikk. Så har man også litt mer tøffere saker via Cattle-prods eller lignende som blir som en tazer, blir en kraftig versjon av tens unit. Tens unit derimot kan justeres med styrke og pulsbredder/form etc. så der kan man få det som man vil og ønsker.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Zimon skrev (7 timer siden):

Penisringer er ikke noe problem, bare ikke ha på for stram over lang tid + styr unna de i stål (såfremt ikke store nok til at blod får passere uten problemer). De fleste penisringer er laget i silicon, gummi, plastikk og kan lett klippes av om det blir feil og man ikke får den av, stål er det litt verre med. Boltsaks er bra å ha i hende da. ? Penis ringer kan faktisk gjøre ens penis mer følsom samtidig som beholder ereksjonen lengre eller hardere. Tips om man har ereksjonsproblemer eller ønsker å få den opp igjen raskere etter gang nr 1 så bruk penisring og evt sammen med penispumpe (evt om partneren suger bra ? hehe), vakumet vil trekke blod inn i penis og penisringen vil hjelpe til å holde på ereksjonen.

Ang strøm-lek så er det trygt når gjøres riktig!

1. Bruk TENS unit, Violet Wand eller annet som er laget for bruk på menneskekroppen! Aldri bruk rett fra 230V i veggen etc! Strøm SKAL respekteres og behandles deretter og når bruker riktig utstyr på riktig måte så er det trygt.

2. Aldri rundt hjerte området da om det går strøm igjennom hjertet så kan det skape urytme eller hjertestans! Generell regel er å holde seg under navelen. Selv om det kan brukes ovenfor, f.eks brystvorter. Husk at strøm tar raskeste vei til gjort så om man bruker en TENS unit og har pluss på høyre brystvorte og minus på venstre så vil strømmen gå fra ene brystvorten til den andre og da fare for passerer innom hjertet om det er lettere for strømmen en i huden etc. Violet wand derimot lager høyspent i en glasskolbe med gass og når den føres nær huden så får man overslag og blir som små stikk. Så har man også litt mer tøffere saker via Cattle-prods eller lignende som blir som en tazer, blir en kraftig versjon av tens unit. Tens unit derimot kan justeres med styrke og pulsbredder/form etc. så der kan man få det som man vil og ønsker.

Det er så sant det du nevner der. :yes:

Lenke til kommentar

Teknisk info nedenfor om strøm for de som ønsker å lære litt. :)

-----------------------------

En annen ting som mange tar feil av når det kommer til "strøm".

1. Det er ikke spenningen (volt) som dreper! Såfremt man ikke har pacemaker, urytme i hjertet etc som kan slå uheldig ut. Se f.eks når man får støt etter å ha gått med feil type sokker over feil type gulv og lades opp og får sånt elektrisk overslag støt når man tar på noe. Eller f.eks når man drar av seg en genser som er syntetisk og man hører det spraker og håret reiser seg opp. Der er det fort mange tusen volt og ikke bare 230 som man har i husveggen.

2. Det som derimot er farlig er strømstyrken (Ampere)! Jo mer Ampere jo mer strøm går igjennom kroppen og dette skaper varmefriksjon som medfører at celler i kroppen får interne brannskader og potensielt dør! Man rett og slett "brenner opp" innvendig om Ampere blir for høy og over tid.

Kombinasjonen av disse to blir total Watt (ta Volt ganger Ampere og du får summen i Watt) som også blir den totale energien!

F,eks: Bare for å illustrere at Volt ikke betyr mye energi i seg selv.

230V * 10A = 2300Watt
5000V * 0,001A = 5Watt.

En TENS unit, Violet Wand, Cattle prod/Zapper/Tazer gjør som nederste eksempelet med høy Volt og lav Ampere.

Volt'en er også den som gir "stikket" og når den også flukser frem og tilbake AC så får forstyrrer den nervesignalene til muskler og ofte overstyrer det slik at f.eks en kriminell som blir skutt med strømpistol av politet vil falle i bakken lammet pga smerte og muskel "lamming" (eller rette at de kramper seg og man mister kontroll på dem).

Håper at dette kan hjelpe noen til å forstå at strømlek innen BDSM med korrekt utstyr og gjort på korrekt måte ikke er farlig og samtidig forstå litt prinsipper. :)

Endret av Zimon
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • Gjest avklistret denne emne
×
×
  • Opprett ny...