Gå til innhold

Politiet på Facebook er dette lovligt?


Xp3ri3nZ

Anbefalte innlegg

Hvis du helt ukritisk adder alle personer du kommer over (facebookfriendwhore) må du regne med å bli venn med et par politi/pedofile/innbruddstyver/morradi/etc...

 

Ser ikke helt problemet ditt. Har du noe å skjule, så unfriend henne da vel, du får ingen dype og varige sår i sjelen av å få en venn mindre på face...

 

Personlig ser jeg ikke noe problem med hverken NAV eller politi på facebook, men NAV har kanskje noen interne problemer de bør ta tak i før de lar de ansatte sitte på face hele dagen.

Endret av zlinky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe ja dåkke trur meg jo ikke uansett så sånn e nå det! jaja håpe dåkke fekk noge underholdning i dag da! Kjekt det!

 

Verden hadde jo vert litt kjedelig uten sånne løgnasa som meg :)

 

Hvis du helt ukritisk adder alle personer du kommer over (facebookfriendwhore) må du regne med å bli venn med et par politi/pedofile/innbruddstyver/morradi/etc...

 

Ser ikke helt problemet ditt. Har du noe å skjule, så unfriend henne da vel, du får ingen dype og varige sår i sjelen av å få en venn mindre på face...

 

Personlig ser jeg ikke noe problem med hverken NAV eller politi på facebook, men NAV har kanskje noen interne problemer de bør ta tak i før de lar de ansatte sitte på face hele dagen.

 

Eg vett ikke om du fekk det med deg, men eg blei venn med hu pga me hadde fellesvenner, så trudde eg at eg kjente hu. Og profil bilde gjorde det ikke bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...