Gå til innhold

Spotify tilgjengelig til S60


Anbefalte innlegg

Grattis alle dere med Symbian :) Nå gjelder det å laste over noen fine offline playlists og sette inn stereo i bilen med aux inngang! ;) (som jeg gjorde i dag).

 

Skulle ønske offline playslistene kunne spilles av med iPhones innebygde musikkspiller og kunne styres med stemmestyring slik den vanlige musikkspilleren kan. (jeg digger å stemmestyre musikken fra bluetooth headsettet!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dettte ble en bra dag, endelig, venta lenge på dette.

 

Syns det er merkelig at folk syns det er gale at de må betale nærmest en symbolsk sum for musikken, men det har vel med at de yngste i samfunnet ikke er vant til å betale for musikk.

 

Jeg er vant til å betale 200 kr for en cd så jeg hadde glatt betalt mye mer enn 99 kr. Jeg syns det er sykt billig.

 

Veldig fornøyd med applikasjonen. Har ikke fått prøvd den utenfor 3g sone ennå, men får testa det i morra.

 

Funne 2 feil da. På min N97 fungerer den ikke med tastaturet, den fungerer slik det gjør på f.eks 5800

 

Og andre feilien er at når jeg søker opp en sang får jeg ikke lagt den til en eksisterende spilleliste. Det går ann å velge det, men det skjer ikke.

 

Velger jeg å lagre sangen til en ny spilleliste fungerer det.

 

Noen andre som opplever samme problem?

 

På min 5800 har jeg samme problem med at jeg ikke får lagt til sanger i eksisterende spillelister...plagsomt!

 

Men av positive bemerkninger; brukergrensesnittet er mye bedre enn på iPod :)

Lenke til kommentar
Dettte ble en bra dag, endelig, venta lenge på dette.

 

Syns det er merkelig at folk syns det er gale at de må betale nærmest en symbolsk sum for musikken, men det har vel med at de yngste i samfunnet ikke er vant til å betale for musikk.

 

Jeg er vant til å betale 200 kr for en cd så jeg hadde glatt betalt mye mer enn 99 kr. Jeg syns det er sykt billig.

 

Veldig fornøyd med applikasjonen. Har ikke fått prøvd den utenfor 3g sone ennå, men får testa det i morra.

 

Funne 2 feil da. På min N97 fungerer den ikke med tastaturet, den fungerer slik det gjør på f.eks 5800

 

Og andre feilien er at når jeg søker opp en sang får jeg ikke lagt den til en eksisterende spilleliste. Det går ann å velge det, men det skjer ikke.

 

Velger jeg å lagre sangen til en ny spilleliste fungerer det.

 

Noen andre som opplever samme problem?

 

På min 5800 har jeg samme problem med at jeg ikke får lagt til sanger i eksisterende spillelister...plagsomt!

 

Men av positive bemerkninger; brukergrensesnittet er mye bedre enn på iPod :)

 

Jeg får heller ikke lagt til spor og album i eksisterende spilleliste, jeg har også Nokia 5800. Regner med dette blir fikset fortere enn svint.

Lenke til kommentar

Kommet over 3 "feil" på min N97.

 

Det fysiske tastaturet fungerer ikke - dette er litt dumt da jeg ikke er så kjapp på skjermtastaturet.

Får ikke lagt til sanger på eksisterende spillelister - dette er veldig dumt

Dersom klokkealarmen, kalenderalarmen eller noen ringer mens e spiller musikk pauser musikken, naturligvis, men da skjer det ingenting når e trykker play igjen. Må velge forige eller neste sang for å få den til og begynne å spille igjen - ikke noen krise men litt irriterende.

 

Har hatt lange vakter på jobb. Brukte spotify 16 timer i strekk i går. Veldig dornøyd.

 

Fungerer uten problem utenfor 3G dekning. Har ikke opplevd problemer med avspilling.

 

Hadde vært digg om søkefunksjonen også fungerte i offline modus. Slik man kunne søke blant sangene som ligger på telefonen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...