Gå til innhold

Spotify tilgjengelig til S60


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommet over 3 "feil" på min N97.

 

Det fysiske tastaturet fungerer ikke - dette er litt dumt da jeg ikke er så kjapp på skjermtastaturet.

Får ikke lagt til sanger på eksisterende spillelister - dette er veldig dumt

Dersom klokkealarmen, kalenderalarmen eller noen ringer mens e spiller musikk pauser musikken, naturligvis, men da skjer det ingenting når e trykker play igjen. Må velge forige eller neste sang for å få den til og begynne å spille igjen - ikke noen krise men litt irriterende.

 

Har hatt lange vakter på jobb. Brukte spotify 16 timer i strekk i går. Veldig dornøyd.

 

Fungerer uten problem utenfor 3G dekning. Har ikke opplevd problemer med avspilling.

 

Hadde vært digg om søkefunksjonen også fungerte i offline modus. Slik man kunne søke blant sangene som ligger på telefonen.

Jeg å har merket meg det med å legge til sanger i eksisterende spillelister. Irriterende, men kommer kanskje en oppdatering med det første. Ellers, kjempe fornøyd. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvordan vil det fungere å få alle spillelistene dine i Offline Mode, og så når premium går ut deaktiverer man bare internettet, slik at man hele tiden er i offline mode..

Har man plutselig masse gratis musikk da?

 

Du vil ha musikken gratis i opptil ca 30 dager. Klienten krever at du går online en gang i måneden for å verifisere at du har rett til å spille av dine offline sanger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update to Spotify for Symbian

December 16, 2009, 14:05

 

We’ve released an update to Spotify for Symbian that fixes a number of issues with the initial release and adds support for some new models. Version 0.3.22 (61361) can be downloaded from m.spotify.com.

 

This release includes:

A fix for disappearing offline tracks.

A fix for the problem when adding tracks to existing playlists on touch screens.

Text input of special characters now added, e.g. Norwegian and French.

Text input on special types of keyboards now added, e.g. non-touch phones with dual keyboards.

New devices supported include the Nokia E72, Nokia N82, Nokia 6110 Navigator, Nokia 6210, Navigator,Nokia 6290, Nokia N79.

Endret av EldarH
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...