Gå til innhold

Spotify tilgjengelig til S60


Anbefalte innlegg

I følge teknisk info, så kan du logge inn og installere på så mange som du vil, men bare en vil kunne spille musikken:

 

Can I use Spotify from multiple locations?

Yes, you can install Spotify on as many computers as you like. You may be logged in to Spotify from several computers simultaneously, but you can only play music on one computer at a time. The music at your other computers will automatically be paused. If you want to install Spotify on more than one computer simply download the program again and log in with your existing username and password, there is no need for an invite token.

 

De kan vel ikke sjekke om musikken spilles av fra flere enheter når du bruker offline modus.. Dette vil jo krevd nett tilgang, noe som er hele poenget med offline...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dettte ble en bra dag, endelig, venta lenge på dette.

 

Syns det er merkelig at folk syns det er gale at de må betale nærmest en symbolsk sum for musikken, men det har vel med at de yngste i samfunnet ikke er vant til å betale for musikk.

 

Jeg er vant til å betale 200 kr for en cd så jeg hadde glatt betalt mye mer enn 99 kr. Jeg syns det er sykt billig.

 

Veldig fornøyd med applikasjonen. Har ikke fått prøvd den utenfor 3g sone ennå, men får testa det i morra.

 

Funne 2 feil da. På min N97 fungerer den ikke med tastaturet, den fungerer slik det gjør på f.eks 5800

 

Og andre feilien er at når jeg søker opp en sang får jeg ikke lagt den til en eksisterende spilleliste. Det går ann å velge det, men det skjer ikke.

 

Velger jeg å lagre sangen til en ny spilleliste fungerer det.

 

Noen andre som opplever samme problem?

Lenke til kommentar
Holder også på å laste ned. Syns den er treg og overføre. Det var den på ipod touch også..

Det har nok en viss sammenheng med at titusenvis av mennesker syncer samtidig nå. På ipod touch gikk det jo også utrolig sakte de første par dagene men etter et par dager gikk det lynraskt.

 

Jeg bruker forresten også Nokia 5800 - klienten er helt eksemplarisk (og i motsetning til enkelte andre plattformer *kremt* kan jeg gjøre andre ting samtidig som jeg hører på/streamer til Spotify) ;)

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar

Fungerer helt utmerket på min 5800! Har ikke lagt inn så mange spillelister enda, men hele opplegget skulle passe utmerket til mitt bruk! Kommer jeg på en kul sang hos en kompis, så kan jeg bare legge den til i offline spillelisten min fra hans wlan!

 

Og må innrømme at det er behagelig å slippe reklamen på pc'en også! Har bare ikke brukt spotify nok på pc'en til å ha premium, ettersom jeg hovedsaklig hører på musikk når jeg er i "farta".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...