Gå til innhold

Pre tbc guild..?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kjeder meg når jeg spiller Wotlk og lengter tilbake til vanilla wow. Så det jeg lurer på er om det finnes en pre-tbc guild der ute? Jeg var med i en før med hunteren min (reflection), men den ble disbanded. Kan selv ta intiativet til å create en vist folk er intr i dette. Har en på priesten min på zenedar, men få members.

 

Vil bare se hvordan folk liker denne idéen eller om folk vet om en guild. Ble litt kort pga. trøtt og klar for køya.

 

-Zlazor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo alltids joine Lumbermill's guild. Riktignok på en US server men det er prebc. Hvis du er ute etter PvP ville jeg heller gått for en 19, 29, 39, 49 twink fordi 60 folk er med i 60-69 brackets. Hva tenker blizz på?

 

Edit: Andre er med meg på "Pre-bc Server [PvP Only]" eller hinter jeg til visse private servers nå?

 

-Scurze

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

Guild: "WolK is all in ur mind"

Eksempel på spiller: Sammael

Server: Burning Blade - EU

Faction: Horde

 

Nystartet guild som jeg ble med i for et par uker siden. Lenke:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Sammael

 

Guilden er i oppstartsfasen. Nye spillere kommer til og etterhvert blir det antageligvis rene guild runs til BWL, MC, ZG osv, men foreløpig er det oftest andre spillere med i tillegg (både over og under 60). Jeg har nylig dinget 60 med Sammael, har attunement til BWL og MC, samler på poeng til PvP settet og har det morro.

 

Det er få restriksjoner i guilden utenom å ikke overskride 60. Det betyr at vi har folk med noe BC utstyr på seg, vi har DKs og vi har folk med 51 talent points i ett tre. Sammael er på en vanilla konto og kan derfor kose seg i xp-enabled BGs. Med nok +hit, spellpower og HPs er det mulig å være konkurransedyktig. Total dominans blir vel aldri oppnåelig, men morro er det nå likevel :)

Lenke til kommentar
Er serveren bug/lagfree? Så langt har jeg ikke sett noen bugs og lite lag.

Har den liten downtime? Ja

Er det scripta instancer? Vet ikke enda, men virker som alle funker.

Må du depatche? Nei

hvis du skal ta pve instances , så bare glem priv servere , er endel encounters som er bra scripta , men per dags dato så finnes det ikke en forbanna server som bugfritt kan gjøre en eneste encounter som orginal wow, nærmeste komplekese bossen som jeg har sett funke er illidan med nyeste mangos/scriptdev2. selv etter x antall år så er bosser og selve instancen bwl helt på bærtur i forhold til orginal( vel alle bosser og mobs er jo der , er bare scriptingen som ikke er bra ). selv orginal onyxia klarer de ikke å scripte ordentlig. tough mangos begynner å bli fryktelig bra , moro for testing , men ikke pokker om jeg hadde brukt tid på og spelle på en , skjønner ikke pointet tbh.

Endret av snoke
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...