Gå til innhold

Betale for youtube?


Juggel

Anbefalte innlegg

Det ringte akkurat en kar og påsto han var fra youtube.com. Han sa at snart ville youtube bli en betalingstjeneste og at dette bare ville koste 10$. Han spurte om jeg ville betale eller ikke, selvfølgelig sa jeg at jeg ikke gadd å betale en dritt. Ja, det høres ut som bare lureri. Det som er litt køddi, er at han helt i starten sa hele navnet mitt, og spurte om det var meg han pratet med. Han ringte også fra skjult id, noe som gjør det enda mer usannsynelig.

Jeg spurte om hvorfor det ikke har blit sagt noe om dette fra offisielt hold, men han mente det at det ville komme ut på mandag, da folk ikke er på jobb i helga:S

 

Har noen andre her, eller vet dere om noen andre, som har fått en slik tlf?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om de først skulle gjort denne omstillingen, ville de ikke ringe hver enkelt person og kreve penger. Det er snakk om ganske mange millioner brukere. For meg virker det som om de som prøvde å lure deg, har fått tak i navnet og telefonnummeret ditt et annet sted og gått ut i fra at du har en YouTube-konto (som "alle" andre på nettet) og krevet penger av deg. YouTube har ansatte som jobber døgnet rundt, så det at de ikke er på jobb i helgene er bare tull.

Lenke til kommentar

Helt klart lureri. Selvfølgelig vil de ikke ringe for å informere deg om dette. Dessuten ville det vært selvmord fra youtube sin side da det er brukerne som generer innholdet og også pengene.

 

På en annen side så ville nok mange vært pent nødt til å punge ut hvis google skulle bestemme seg for å ta betalt for tjenestene sine. Bare tenk på hvor manges hverdag som ville stoppet opp uten google :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...